|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Administrator
|
![]() Serverarbeid pågår, noe nedetid er ventetVi skal oppgradere serverprogramvaren, dette kan medføre periodevis treghet og noe nedetid det nærmeste døgnet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Serverarbeid pågår, noe nedetid er ventetJeg har fått gjort mange andre nyttige ting på morgenen i dag, da jeg ikke kom inn på FP. Supert.
![]() |
#8 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Serverarbeid pågår, noe nedetid er ventetNo shit, tenkte jeg da jeg så meldingen nå, etter å ha forsøkt et par ganger å komme inn på FP. Men til gjengjeld er huset ryddet, klær vasket og jeg har til og med vasket vinduene.
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Serverarbeid pågår, noe nedetid er ventetJeg for min del gikk berserk med kortet på netthandel. |
![]() |
![]() |
#11 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Serverarbeid pågår, noe nedetid er ventetKanskje faktisk det er Bra for oss om FP er nede en dag i uken? Det er jo så mange her at det kanskje merkes på nasjonalt nivå.
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Serverarbeid pågår, noe nedetid er ventet
|
![]() |
![]() |
#17 |
Administrator
|
![]() Sv: Serverarbeid pågår, noe nedetid er ventetVi er oppe igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: Serverarbeid pågår, noe nedetid er ventet
Jeg føler vel nesten strengt tatt for å si takk for at dere holder i gang dette rimelig kule stedet jeg. |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|