Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Da er turen i boks!! Callisto på Kypros!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-07, 00:36   #1
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Da er turen i boks!! Callisto på Kypros!

Da har jeg betalt første avdrag på tur og siden begge barnehagene til barna var stengt i dag så dro vi til Politihuset og fikk ordnet med pass.
De måtte jo være med for å få pass.
(Men kjære vene, hvordan klarer dere å få tatt en godkjent bilde av disse små??? Jeg klarte det da med min minste tass, men det var iallefall ikke min skyld!! )
Så nå er det bare å vente til mai og håpe på strålende varme så skal vi nok kose oss, ja.
Jeg har aldri vært på et sånt fint anlegg før og synes det ser helt fantastisk ut her.... Håper det er like fint som det ser ut.
For det ser veldig fint ut med tanke på at vi har to små tasser som sikkert kommer til å storkose seg på den store fine grunne delen. Og så er stranden rett på andre siden av bassenget...
Må bare vise frem. Håper det går for jeg har linket fra Star Tour sine sider..
Vi skal hit: Vi gleder oss masse. Storebror har allerede begynt å prate om det...

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:02.