|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Absolute Beginner
|
![]() Hvis du kunne valgt døgnrytme selvHvordan ville du da ha lagt opp døgnet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hvis du kunne valgt døgnrytme selvJeg tror jeg hadde lagt meg en time eller to etter midnatt, og stått opp i 10-tiden. Det høres deilig ut. Jeg er ALDRI utsovet når vekkerklokken ringer.
![]() |
![]() |
#3 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hvis du kunne valgt døgnrytme selvJeg hadde lagt meg mellom halv elleve og elleve og stått opp ca. syv.
![]() |
#4 |
Tante Sofie
|
![]() Sv: Hvis du kunne valgt døgnrytme selvJeg er nå inne ien fase hvor jeg absolutt er A-menneske. Legger meg mellom 23 og midnatt, og våkner mellom 6 og 7 en gang. Det er alltid lett å stå opp, også i mørketiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
intro
|
![]() Sv: Hvis du kunne valgt døgnrytme selvJeg er B-menneske og sover mye bedre fra 2 til 10 enn fra 23 til 7.
![]() |
![]() |
#6 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du kunne valgt døgnrytme selvJeg er også skikkelig b-menneske, og fungerer best utover ettermiddagen/kvelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvis du kunne valgt døgnrytme selv
Jeg irriterer meg over at sensorlyset i gangen slås av om natten. Det er veldig vanskelig å se noe når jeg vasker gangen kl 02.
![]() |
#8 |
Nå også i farger
![]() Sv: Hvis du kunne valgt døgnrytme selv
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvis du kunne valgt døgnrytme selvKunne jeg valgt døgnrytme ville jeg lagt meg ca 03-04 og stått opp kl 11.
![]() |
#12 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hvis du kunne valgt døgnrytme selvJeg er også B-menneske av natur og bruker bare en dag eller to på å snu døgnet fra 23-6.30 til 3-10. Ganske slitsomt når jeg har unger som er morrafugler og dessuten må være klar til å undervise kl 8.10...
![]() |
#13 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvis du kunne valgt døgnrytme selvJeg er i den heldige situasjonen at jeg kan velge døgnrytme selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvis du kunne valgt døgnrytme selvOm eg hadde valgt hadde eg lagt meg rundt midnatt og stått opp 11. Eg er så heldig at eg ofte får gjere dette. Da legge eg meg rundt midnatt, står opp sju og levere i bhg og legge meg igjen.
![]() |
![]() |
#17 |
drømmende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du kunne valgt døgnrytme selvJeg er også B-menneske av rang.
![]() |
#19 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvis du kunne valgt døgnrytme selvJeg skulle gjerne lagt meg i 3-tiden, jeg også, og så sove til jeg våknet, noe som kanskje ville være rundt tolv, i alle fall etter en stund (de første nettene ville jeg antagelig sove til omtrent 2).
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Hvis du kunne valgt døgnrytme selvJeg var 100% B-menneske inntil jeg fikk barn. Som småbarnsmamma har jeg etterhvert blitt et skikkelig A-menneske, og syns det er deilig å komme seg tidlig opp om morgenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|