|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() EnKindle me!Jeg har fått verdens beste julegave, som jeg ikke ante at jeg ønsket meg. Men det gjorde jeg.
Vi gjør alle så godt vi kan Og vi gjør alt feil. - No. 4 - Sist redigert av Candy Darling : 05-01-10 kl 23:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: EnKindle me!Veeeldig fine å lese i, og jeg synes det er koselig. Eller mest kult, da. Jeg liker å bli spurt av nerdegutter på bussen om de kan få lov til å se på og ta på den litt.
![]() |
#7 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: EnKindle me!Ja, det er ganske dustete at de ikke kan bli enige, men jeg leser langt mer på engelsk enn på norsk. Dessuten liker jeg at bøkene koster 60 kroner.
![]() |
#9 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: EnKindle me!Jeg pleier å kikke litt på toppselger lista for Kindle bøker, av og til er det noen greie boktips der. (Noen fantacy-forfattere legger ut første boka i serien sin gratis for å få folk hekta bl.a.) Eller så plukker jeg opp tips her, eller generelle topplister, som vanlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: EnKindle me!Irma: Ingen jeg har funnet så langt.
Vi gjør alle så godt vi kan Og vi gjør alt feil. - No. 4 - Sist redigert av Candy Darling : 05-01-10 kl 23:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: EnKindle me!Heldiggris!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |