|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
snart helsesøster
|
![]() Hvor poste et veldig personlig innlegg - blogg eller medlemssalongen?Jeg har noe jeg gjerne vil lufte og diskutere med dere. Egentlig noe veldig personlig.
![]() |
#3 |
snart helsesøster
|
![]() Sv: Hvor poste et veldig personlig innlegg - blogg eller medlemssalongen?Det var det jeg trodde. Takk!
![]() |
#4 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvor poste et veldig personlig innlegg - blogg eller medlemssalongen?Jeg velger å legge alt personlig i bloggen, siden jeg der kan regulere hvem som leser. (min er lukket). Med åpen blogg hadde jeg nok fremdeles valgt å legge det i bloggen, men jeg ville vært svært bevisst på at det da er søkbart og lesbart for alle på nettet.
![]() |
#5 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor poste et veldig personlig innlegg - blogg eller medlemssalongen?Hvis du vil diskutere det med noen, så er min første tanke at det er her på medlemsalongen du kan legge det. Her vil vel flest lese det, samt at du jo kan slette det når du føler for det likevel. I og med at ikke det er googlebart for utenforstående er det jo kun medl. som vil lese. Hvordan det er med blogg vet jeg ikke, men ville tro det er mindre sikkert om man googler.
![]() |
#6 |
snart helsesøster
|
![]() Sv: Hvor poste et veldig personlig innlegg - blogg eller medlemssalongen?Joda, det er ikke så ille at det er krise om noen vet. Men trenger å lufte tankene mine litt bare. Det ligger der nå. Bare les.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|