|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Erfaren nok
|
Låser du døra når du er hjemme?Det lurer jeg litt på.
|
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Nei, det gjør jeg aldri. Ikke alltid når jeg går hjemmefra heller.
|
|
|
#6 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Som regel. Vi bor i Oslo, i rekkehus. På ettermiddagen når vi er hjemme, er det nok ikke alltid vi gjør det.
|
|
|
#7 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Jeg tror forøvrig evt tyver ville blitt skuffet i mitt hus.
|
|
|
#8 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Låser kun om natta og når jeg går ut. Låser også om jeg jobber i hagen for da har jeg stort sett musikk i ørene og hører ikke hva som skjer i gårdsplassen.
|
|
|
#9 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Sør/øst landet
![]() |
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Har hatt innbrud en gang mens jeg og minste mann sov, ekkelt men alt var låst da, de klarte å knuse vinduet i gangen uten at jeg hørte det. Hadde ikke så mye av verdi da heller men det lille jeg hadde tok de med seg ja men låser ikke døra før jeg går å legger meg uansett om jeg er alene hjemme med barn eller om min mann er hjemme. Ikke mere redd eller nervøs nei. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Om det er bare meg og barn, så låser jeg. Men ikke om Mannen er hjemme.
|
|
|
#11 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Vi låser om natta, stort sett iallfall. Og jeg låser som regel når jeg skal ut, verandadøra står ofte ulåst da.
|
|
|
#12 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Låser du døra når du er hjemme?
Natta er vel en selvfølge?!
|
|
|
#13 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Ja etter at en venninne ble ranet mens hun og familien spiste middag så låser jeg. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Stort sett ikke, så lenge jeg er våken. Låser om natta da. Rochermannen er vokst opp med strenge låserutiner i hjemmet og låser alltid dørene.
|
|
|
#15 |
|
Viser tenner
|
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Nei, vi har hund, så vi låser ikke før vi legger oss på kvelden. Om mannen er ute er jeg litt mer pysete, så da låser jeg ytterdøren når minstemor legger seg. Vi sjekker alltid at verandadører og vinduer er lukket og låst før vi forlater huset/går og legger oss. Vi har både alarm og hund, så jeg er ikke veldig bekymret for at noen skal bryte seg inn.
|
|
|
#16 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Jeg låser alt og setter på alarmen når vi drar.
|
|
|
|
#17 |
|
Pauset
Medlem siden: Nov 2007
![]() |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Her er døra stort sett alltid låst. Vi har narkorede to hus bortenfor oss, og noen tvilsomme naboer på andre siden, så tar ingen sjanser.
|
|
|
#19 |
|
Har tro på forbedring
|
Vi glemmer det rett som det er.
|
|
|
#20 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Låser du døra når du er hjemme?Jeg gjør det når det er litt kaldt, for den ene katten vår åpner ytterdøren selv.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|