|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg spør (logistikk ved legevaktbesøk)hvis et av barna blir sykt på natta og man må til legevakta, drar hele familien da(vekke sovende barn), eller drar bare en foreldre og barnet som er sykt?
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Jeg spørEn av oss hadde reist, mens den andre var hjemme.
|
|
|
#6 |
|
sporadisk
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg spørJa, det naturlige er å la friske sovende barn sove og at en foreldre drar. Måtte bare høre sånn kort
|
|
|
#8 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg spørEn av foreldrene drar med det syke barnet, den andre blir hjemme.
|
|
|
#9 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Jeg spørEnig med de andre. Vi drar som regel bare en forelder på dagen og. Tar ikke med de andre barna så lenge det er et annet alternativ.
|
|
|
#10 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Jeg spørJeg bor alene med barna, og om jeg må på legevakten så kan jeg spørre om en av de eldste kan passe på mens jeg er avgårde, og om eksen er tilgjengelig, så stiller han opp, enten tar barnet som må til legevakten med seg, eller jeg reiser og han blir hos de andre barna. I en krisesituasjon der jeg ikke kunne fått noen til å se etter hjemme, så måtte jeg tatt med meg alle, siden jeg ikke får annen barnevakt på natta.
|
|
|
|
#11 |
|
Strikker
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg spør (logistikk ved legevaktbesøk)Svigers bor i underetasjen, så om vi begge skulle ha dratt på legevakta med sykt barn hadde ikke det vært noe problem for oss -heldigvis!
|
|
|
#13 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg spørJeg ville nok foretrukket å la det sovende barnet sove,e det kan være ganske dramatisk å bli vekket for å være med på legevakten midt på natta.
|
|
|
|
#14 |
|
maler
|
Sv: Jeg spørEn forelder drar ja. Ved alvorlig sykdom ville en forelder blitt med først og den andre etter når barnevakt var på plass.
|
|
|
#15 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Jeg spør
|
|
|
#17 |
|
Bedreviter
|
Sv: Jeg spørMed mindre det syke barnet var farlig sykt, kan jeg ikke komme på noen som helst grunn til å måtte være to på legevakten midt på natten. Selvsagt blir den andre foreldren igjen hjemme hos de andre barna, og kommer ev. etter når barnevakten har dukket opp. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Erfaren nok
|
Temmelig syk, men ikke nødvendigvis alvorlig (som i dødelig) syk. Vi har dratt et par ganger på natta pga at Peder har vært veldig tett feks, og slet med pusten.
|
|
|
#20 |
|
ctrl+z
|
Men da er vel ikke legevakta stedet? Ved akutt sykdom blir man jo uansett henvist til 113 evnt. mottagelse?
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|