Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Nike Shox til barn - er det bra?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-10, 21:29   #1
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Nike Shox til barn - er det bra?

Sitter og leter etter Nike Shox til snuppa på snart 2 år nå. Så slo det meg - er det egentlig bra for barna med den fjæringen som er i hælen? Trenger de mer "støtte"?
Mulig jeg er hysterisk altså, men kom bare plutselig på det nå.

Og hvor bestiller man / får man tak i det?
(Str. 24-25)

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 21:30   #2
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nike Shox til barn - er det bra?

Jeg bør egentlig ikke bruke det fordi jeg har litt svake ankler. Derfor ville jeg vært skeptisk til å kjøpe det til små barn, men jeg vet egentlig ikke?

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 21:32   #3
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har litt problemer med å trø over med mine, så jeg tror ikke jeg ville ha kjøpt slike sko til mitt barn. Jeg tror det er lurt å finne sko med mere støtte som du foreslår.

Gammel 27-01-10, 21:42   #4
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Jammen, da er jeg jammen litt smart likevel, da.
Takk, jenter!

Gammel 28-01-10, 09:19   #5
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det jeg har blitt fortalt av dyktige folk (fysioterapeut) og også av folk som selger shox er at shox ikke er noe særlig heldig i det hele tatt. Det er flere som advarer voksne mot å bruke dem til treningssko, men som sier at de er helt ålreite fritidssko.

Jeg har et par shox og har dessverre opplevd det jeg ble advart mot tråkket over noe helt vanvittig. Det skjedde mens jeg gikk ganske vanlig. Jeg opplevde et "nesten overtråkk" en gang senere også. Etter dette har shoxene stort sett stått i fred.

Jeg ville ikke kjøpt shox til barn.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 09:28   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Avsporing: Jeg tråkket over i mai. MAI! Og enda er ankelen min ustabil, hoven og dum.
(Man har selvsagt sjekket ut at det ikke er noe galt man kan gjøre noe med)

Gammel 28-01-10, 10:28   #7
Mira
Bør lage seg en tittel selv

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Lillesøster hadde Nike Shox når hun var i 1-2 års alderen. Tror ikke det var noen stor forskjell på fjæringen i hælen på disse og andre joggesko.

Vi fikk de i gave, men har sett de i salg på Obs sport, men det er noen år siden.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 20:30   #8
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Vil ikke ha nå lenger.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:14.