Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Om å dekke til glassdører

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-10, 10:20   #1
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Om å dekke til glassdører

Her vi nå bor har vi et stort glasskap som vi ikke har behov eller plass for i stua i nyhuset. Jeg synes jo at jeg har fått tidenes mest geniale ide når jeg har funnet ut at det kan bli det perfekte skoskap. :glise: I nyhuset har vi diger hall (over 20 kvadratmeter) og derfor rikelig med plass til oppbevaring. Siden det ikke vil se spesielt dekorativt ut med sko bak glass har jeg tenkt at jeg skal dekke til glassene med kul tapet, gavepapir, hyllepapir eller lignende som passer til gråfargen i hallen. Noen som har gjort noe lignende? Mon tro om man bare kan bruke tape for å feste på innsiden?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 001.jpg (194,8 KB, 106 visninger)
vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:46.