Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Oppbevaring av hårstrikk?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-10, 13:21   #1
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Oppbevaring av hårstrikk?

Hvordan oppbevarer dere hårstrikk og klyper til barna?

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 13:23   #2
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Oppbevaring av hårstrikk?

I en liten kurv i hylla på badet.

Gammel 01-02-10, 18:36   #3
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

En ganske stor kurv på badet. Høyt oppe. Spenner og klyper er i en liten skuffeseksjon som står på badet. Spenner kan de ta fritt, men ikke hårstrikkene.

Gammel 01-02-10, 18:40   #4
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

For hårspenner har vi hengt opp et silkebånd og klipset dem på.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 21:30   #5
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg og Prinsessen har en liten skoeske (ja jeg fant ikke noe annet når jeg trengte, og den har liksom ikke blitt byttet ut. ) i skapet på badet. Alle spennene er klipset fast på et lite pappark og strikkene er festet i karabinkroker, en med små strikker og en med store strikker. Jeg synes fortsatt det er rot så jeg må nok kjøpe de tre eskene fra Ikea.

Ja, og så ligger de litt rundt overalt når jeg eller hun finner ut at det skal ut av håret og bare legges et sted.

Gammel 01-02-10, 21:37   #6
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Vi har disse fra Ikea. Har hårstrikk i den største, hårspenner i den mellomste og hårnåler (til ballett-oppsett) i den minste. De står pent på kommoden på badet.
Hårbånd har vi i en kurv i en av skuffene.

Gammel 01-02-10, 22:19   #7
Tuttan
Superaktiv

Tuttan sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
Tuttan er litt kulTuttan er litt kul
Standard

I barnehagen Eg sender jentene i barnehage med stikk og klemme og dei kjem heim utan. Omtrent kvar einaste dag. Men sånn ellers so ligg dei i ein kopp på badet

Just dance
Tuttan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 22:42   #8
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuttan, her.

I barnehagen Eg sender jentene i barnehage med stikk og klemme og dei kjem heim utan. Omtrent kvar einaste dag. Men sånn ellers so ligg dei i ein kopp på badet

Sånn blir det fort her og. Men i utgangspunktet skal de ligge i disse:

De små, høye er til hårstrikker, og de små, lave er til hårspenner. Når de begynner å bli tomme, kjøpes det inn mer hårpynt på H&M. De som blir borte i barnehagen, forblir stort sett borte.

Gammel 01-02-10, 18:43   #9
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Storesøster har så mye strikker og spenner at det bare blir kaos i kurver synes jeg. Så jeg kjøpte oppbevaringsboks for skruer og div på Clas Ohlson. Fin rød, med gjennomsiktig plastlokk. Lett å rydde på plass og lett å finne det hun vil ha.

Gammel 01-02-10, 13:25   #10
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en liten boks med lokk. Men nå som håret er så tykt at det krever større strikk for å holde hele dagen, så ser jeg at den boksen begynner å bli for liten. Vi har nemlig ekstremt mange spenner og strikk

Gammel 01-02-10, 13:55   #11
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Disse er fine.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 14:16   #12
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Disse er fine.

Ja, sånne bruker vi til allle mulige småting - bla. veslas hårstrikker og dilldall

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 14:19   #13
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

En skuff på badet er forbeholdt hårting.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 14:31   #14
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Disse er fine.

Tror faktisk jeg skal prøve meg på en slik til hårstrikkene. Ett bånd til å feste klypene på har jeg tenkt på før, lurer på om jeg må sette til livs den ideén også.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 14:45   #15
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et bånd med hårklyper på. Strikkene ligger hulter til bulter. Alt er i en sånn "Moppe" minikommode fra Ikea.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 16:21   #16
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Disse er fine.

Jepp! Det er de! Vi og bruker sånne.

Gammel 01-02-10, 18:53   #17
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Tommel ned

Disse er fine.

Slike har vi et par av i skapet på badet. En til rosa og lilla strikker og spenner, og en til alle andre farger

Gammel 01-02-10, 14:13   #18
Puslingen

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eg vurderer om eg skal kjøpa eit fint bånd og henga det opp på badet. Så kan klemmene vera festa på det, og det blir lettare å finna par f.eks. Einaste er at eg er usikker på kva eg skal gjera med hårstrikkane, men dei vert vel liggande i boksen sin.

Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 14:19   #19
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har hårstrikkene mine i en skuff på badet også har jeg en boks til de litt finere. Desverre så blir det mest til at de ligger å slenger litt her og der til mannens store ergrelse.

Gammel 01-02-10, 14:22   #20
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Jeg har de i en sånn lekker kopp:

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:09.