|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Oppskrift på tunfisksalat?Nei, ikke egentlig, men vil bare tipse om hva kokken på jobb gjorde en dag vi skulle ha tunfisksalat. Hun blandet stavmixet avocado i tunfisken og laget en krem/ dipp av det. Mulig det var mer krydderier oppi også, men det var dette som var essensen. Godt!
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: Oppskrift på tunfisksalat?Jeg bruker bare majones og tunfisk og litt hakket løk. Gjerne salatløk, som er mildere enn vanlig gul løk. Estragon er forresten godt i eller på.
![]() |
#9 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Oppskrift på tunfisksalat?Inspirert av tråden har jeg laget krem av
![]() |
#10 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Oppskrift på tunfisksalat?
Min variant er tunfisk, majones, hakket rødløk,hakket sur agurk. Genialt på grovt brød !
![]() |
#11 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppskrift på tunfisksalat?En tunfisk
![]() |
#12 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Oppskrift på tunfisksalat?Jeg pleier å blande oppi det jeg har av grønnsaker som egner seg; mais, grønne erter, paprika, rødløk, og så har jeg i litt lettrømme og litt majones og salt. Voila.
![]() |
#13 |
flisespikker
|
![]() Sv: Oppskrift på tunfisksalat?
Jeg bruker den i olje - jeg synes den i vann blir så "tørr". Heller av mesteparten, men driver ikke og tørker den helt. Tunfisk i olivenolje er forresten bedre enn den vanlige billigvarianten i olje.
![]() |
#14 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Oppskrift på tunfisksalat?Jeg har laget tunfisksalat. Den ble ganske god. Jeg brukte tunfisk i vann. Neste gang kjøper jeg tunfisk i olje.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Oppskrift på tunfisksalat?Jeg bruker tunfisk, kokt egg, majones, løk og sitronpepper. Veldig godt på grovt brød. Ja, og tunfisk i olje.
![]() |
#16 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Oppskrift på tunfisksalat?Jeg bruker rødløk, rømme, majones, gressløk, litt dill, og salt og pepper. Ja, og tunfisk, så klabert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Oppskrift på tunfisksalat?Tunfisk i olje er best ja, selv om den oljen sikkert ikke er kaldpresset. Jeg bruker omtrent samme oppskrift som flua over her.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|