Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor ofte spiser dere sjokolade?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor ofte?
Hver dag! 39 20,00%
Rundt 5 ganger i uka 28 14,36%
3-4 ganger i uka 53 27,18%
1 gang i uka 44 22,56%
Kanskje et par ganger i mnd? 25 12,82%
Sjokolade? Aldri 6 3,08%
Dustepoll! 0 0%
Deltakere: 195. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-10, 20:51   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor ofte spiser dere sjokolade?

Det lurer jeg på nå.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 20:53   #2
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor ofte spiser dere sjokolade?

1 gang i mnd. ca.

Var ingen anternativ for meg

Gammel 09-02-10, 21:39   #3
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

tråden for meg jo!
Jeg spiser hver dag. Eller gjorde. For jeg har min første sjokoladefri dag i dag. Det går foreløbig bra! Kanksje jeg klarer i morgen også!

Gammel 10-02-10, 12:15   #4
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Ca en gang i uka litt opp og ned,når jeg får mensen er det veldig godt med sjokolade,da må jeg ha

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 23:55   #5
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg drikker også en kaffe latte hver morgen, av og til i lunsjen også, og den skvetten med skummet melk er den eneste melken jeg drikker. Kan ikke akkurat se at det skulle være noen kaloribombe.

Jeg liker sjokolade, og spiser det kanskje 2-4 ganger i uka. Mindre i perioder, aldri hver dag. Sjelden bare en bit, men heller ikke store mengder. Det meste jeg kan spise på en gang tipper jeg er rundt 100 gram, mer enn det har jeg overhodet ikke lyst på.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 00:09   #6
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor ofte jeg spiser sjokolade? Like ofte som denne tråden dukker opp på "uleste innlegg".

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 21:47   #7
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Hvor ofte jeg spiser sjokolade? Like ofte som denne tråden dukker opp på "uleste innlegg".

Gammel 10-02-10, 13:09   #8
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Kanskje en gang i uka.
Før, 7 dager i uka og flere om dagen.

Gammel 09-02-10, 20:53   #9
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

I dårlige perioder 3-4 ganger i uka, i gode blir det bittelitt i helgen.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 20:56   #10
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har levd på lavkarbo og mer eller mindre uten sjokolade siden september 2009, så om jeg spiser sjokolade er det en liten bit 87 %, og det er jo sunt. En plate sjokolade varer opptil to måneder, så jeg stemte "Kanskje et par ganger i mnd?".

Men jeg drikker mye vin altså.

Gammel 09-02-10, 20:54   #11
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et par ganger i måneden, kanskje.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 20:54   #12
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Alt for ofte. De to siste ukene har jeg vært flink og spist bare i helgene. Til vanlig spiser jeg sjokolade hver dag.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 20:13   #13
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Nesten hver dag.. Men begrenser mengden.

Av erfaring når jeg har spurt enkelte hvor ofte de spiser det, så virker det som om de som roper høyest at de ALDRI spiser det, faktisk spiser potetgull omtrent daglig. Eller drikker en kaffe latté -sak.

Gammel 10-02-10, 21:21   #14
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Nesten hver dag.. Men begrenser mengden.

Av erfaring når jeg har spurt enkelte hvor ofte de spiser det, så virker det som om de som roper høyest at de ALDRI spiser det, faktisk spiser potetgull omtrent daglig. Eller drikker en kaffe latté -sak.

Altså, dette kjøret med kaffe latte, det blir jeg forvirret av. Jeg drikker to kaffe latte per dag. Uten sukker. Med lettmelk. Jeg inntar melkekvoten min på det, i stedet for til brødmåltidene. Hvordan i alle dager er det sammenlignbart med sjokolade og potetgull?? To glass melk? Det er jo næring, ikke godis!

Ellers så misunner jeg dere som kan kose dere med EN bit sjokolade. Her er det bare å tirre smaksløkene. Det er mye bedre med ingenting enn en bit. For da vil jeg ha MEEEEEEER!!!

Gammel 10-02-10, 23:43   #15
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Altså, dette kjøret med kaffe latte, det blir jeg forvirret av. Jeg drikker to kaffe latte per dag. Uten sukker. Med lettmelk. Jeg inntar melkekvoten min på det, i stedet for til brødmåltidene. Hvordan i alle dager er det sammenlignbart med sjokolade og potetgull?? To glass melk? Det er jo næring, ikke godis!

Ellers så misunner jeg dere som kan kose dere med EN bit sjokolade. Her er det bare å tirre smaksløkene. Det er mye bedre med ingenting enn en bit. For da vil jeg ha MEEEEEEER!!!

Jeg drikker også kaffe latte uten noen form for søtning. Med ekstra lett melk. Og det er en fin melkekvote!

Gammel 11-02-10, 18:51   #16
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Kaffelipider. Espresso (og kokekaffe og presskannekaffe) inneholder kaffelipider som er blant de mest kolesteroløkende stoffer vi kjenner.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 18:55   #17
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Kaffelipider. Espresso (og kokekaffe og presskannekaffe) inneholder kaffelipider som er blant de mest kolesteroløkende stoffer vi kjenner.

Jojo, men da gjelder det jo kaffe. Og ikke kun kaffe latte.
Det er forresten ganske lite kaffe i en kaffe latte.

Gammel 12-02-10, 12:16   #18
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Er det sant? Det ante jeg virklelig ikke! :Putter på hard disken:

Men, kolesterolet mitt er fintfinttipptopp, så det gir jeg blaffen i. (drikker LITE kaffe, da, men det jeg drikker er latte)

Gammel 09-02-10, 20:55   #19
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjokolade er ikke min godisfavoritt, og når jeg i tillegg er laktoseintolerant prøver jeg å la være. Noe sjokolade tåler jeg jo (kommer an på mengden før jeg reagerer på melken) så jeg vil si 1-2 ganger i måneden.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 21:47   #20
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Et par ganger i måndten og da på lørdag. Glad i sjokolade, men orker ikke søtt som gravid.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:02.