|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Fra kjedelig bombay til parisian chic - work in progressVi har en skrivepult i såkalt bombayaktig stil som vi skulle ha i stua for mannen har kjøpt ny imac. Men, bombay passer ikke akkurat inn i vår stue i dag (skrivebordet har stått i boden i 3 år), så da måtte vi finne på noe.
![]() |
#2 |
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fra kjedelig bombay til parisian chic - work in progressDet kom seg med maaaange hakk ja!! Ser fram til det ferdige resultatet!!!
![]() |
#4 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fra kjedelig bombay til parisian chic - work in progressDette ser lovende ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Fra kjedelig bombay til parisian chic - work in progressTakker!
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Fra kjedelig bombay til parisian chic - work in progress
Hvis ikke, så sparkler du hullene og borer nye |
![]() |
![]() |
#7 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fra kjedelig bombay til parisian chic - work in progressDet blir kjempebra, gleder meg til ferdig resultat.
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
Jepp, jeg tenkte på å gjøre det, men jeg valgte å la være. Nå er det litt sent siden jeg har malt over. Kan jo sparkle og male enda et par ganger, men jeg tror ikke det kommer til å skje.
![]() |
#11 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Fra kjedelig bombay til parisian chic - work in progressOg folkens, det gikk så raskt! Brukte vel en time på prepping inkl vask og pussing og vask og så en halvtime på å male ett strøk. En halvtime til så er det ferdig. Det er to timer for å forvandle et skrivebord.
![]() |
#14 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fra kjedelig bombay til parisian chic - work in progressKjempefint, kokos!
![]() |
#15 |
Har bakt søte kaker
|
![]() |
#16 |
Tante Sofie
|
Sånn er jeg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Fra kjedelig bombay til parisian chic - work in progressSå stilig! Du er flink.
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fra kjedelig bombay til parisian chic - work in progressSpennende!! Ser frem til å se resultatet! |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|