|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
![]() 3-åring som tørster myeMin 3 år gamle gutt er veldig tørst for tiden. Vi la først merke til det hjemme, og nå har også barnehagen kommentert drikkebehovet hans. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 3-åring som tørster myeDet KAN vel være symptom på diabetes?
![]() |
#4 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: 3-åring som tørster myeDet kan jo være, som de andre sier, et symptom på diabetes, men ofte så er det vel fordi de ikke drikker nok i bhg og er supertørste når de kommer hjem.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 3-åring som tørster myeLillesøster drikker også veldig mye. De har ikke komentert det i barnehagen, men hun drikker veldig mye på dager med fri også. Hun tar store glass på styrten. Får hun servert noe annet enn vann drikker hun så mye at hun nesten alltid tisser seg ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 3-åring som tørster myeVår 3åring drikker også veldig mye.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 3-åring som tørster mye
Jeg begrenser jenta mi litt. Fordi jeg vet at hun kommer til å tisse seg ut om hun drikker så mye som hun vill. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 3-åring som tørster myeTørste kan være et tegn på Diabetes, men ofte da sammen med andre tegn, som feks økt vannlating, nedsatt matlyst mm. Ta kontakt med legen, om ikke annet for å bli beroliget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
maler
|
![]() Sv: 3-åring som tørster myeDrikker hun om natten også? Hvis ikke er det mest sannsynlig en (u)vane. Men kan være greit å levere en urinprøve når man først har tenkt tanken diabetes, så får man det ut av systemet.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|