|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
| Se resultatene: Kven kjører bilen - han eller ho? | |||
| Han |
|
83 | 47,70% |
| Ho |
|
21 | 12,07% |
| Varierer - nokså likt |
|
66 | 37,93% |
| Dustepoll |
|
4 | 2,30% |
| Deltakere: 174. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kven kjører - han eller ho?Når familien er i bilen, dvs både mor og far (dersom det er både mor og far i familien da); kven er det som kjører? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Kven kjører - han eller ho?Min mann liker ikke å kjøre langt så hender faktisk av en tur på 150 mil(nordover) så kjører jeg mest
Sist redigert av Honda : 11-03-10 kl 15:54. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Kven kjører - han eller ho?En annen ting er jo også det at det som mange sier "Han liker å kjøre bil, jeg gjør det ikke" gjenspeiler jo at man kvier seg bittelitt og det kommer jo av at man kanskje da kjører litt for lite. Og antagelig kunne blitt en flinkere sjåfør av å kjøre mer.
|
|
|
#5 |
|
Ustabil
|
Sv: Kven kjører - han eller ho?
Jeg tenker som en annen skrev i starten på tråden; mannen er en elendig passasjer. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Ja, men å være passasjer er en gyllen anledning til å få slappet litt av. Jeg kjører mye i hverdagen, men sjelden langturer. Vi har to biler, og jeg tror jeg kjører like mye som han, bortsett fra disse langturene jeg blir så himla trøtt av. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
|
|
|
#8 |
|
Personlig pessimist
|
Vi kjører like mye i det daglige (i hver vår bil), og i årene før vi giftet oss så kjørte jeg definitivt mer enn ham (han var student uten bil). Men jeg ser på det som en nødvendighet, mens han av en merkelig grunn synes det er gøy. Så når vi er begge i en bil så kjører han. Jeg tror han har kjørt for lite.
|
|
|
|
#10 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Kven kjører - han eller ho?Han !
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her, samt at han er yrkessjåfør, og det vil jeg ikke ha siden av meg i bilen
|
|
|
#15 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Kven kjører - han eller ho?Kan jo legge til at hos oss er det eg som kjører, så og seie alltid. Det hender eg ber han kjøre dersom eg er trøtt. Det er berre blitt sånn; han er ein minst like god sjåfør som meg, men han kjører hissigare, og får derfor ikkje lov når vi er alle i bilen |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Kven kjører - han eller ho?Når vi kjører langturer deler vi som regel temmelig likt. På korte turer kjører som regel mannen min. Hvorfor? Høm. Det har vel bare "blitt sånn", som det heter. Han er bedre på bykjøring og parkering enn det jeg er.
|
|
|
#17 |
|
Hertuginne
|
Sv: Kven kjører - han eller ho?Mannen kjører som regel, rett og slett fordi jeg liker å sove når vi kjører på langtur, mens han egner seg ganske dårlig som passasjer.
|
|
|
#18 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Kven kjører - han eller ho?Han kjører når vi begge er med (så fremt jeg ikke ganske raskt skal slippe han av et sted). Han liker å kjøre. Jeg liker det ikke spesielt godt. Jeg kjører mye, men ikke hvis jeg slipper. MEN jeg kjører heller selv enn at andre enn han skal kjøre. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Textrovert
|
Sv: Kven kjører - han eller ho?Før kjørte jeg nesten hele tiden, for mannen min likte ikke å kjøre. Men etter at vi fikk ny bil, så har mannen fått større kjøreglede, så han kjører som regel på kortere turer. På langturer deler vi likt. Hvis vi må lese kart, så kjører jeg. Jeg er nemlig elendig på å navigere, mens mannen min er superflink til det.
|
|
|
#20 |
|
Gjer så godt eg kan
|
Sv: Kven kjører - han eller ho?Han. |
|
|
|
![]() |