|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
By the Sea
|
Hva er en "offentlig tjenestemann"?Vi trenger underskrift fra en "offentlig tjenestemann" - reiser vi da til politistasjonen?
|
|
|
#3 |
|
By the Sea
|
Sv: Hva er en "offentlig tjenestemann"?Takk, Morella.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva er en "offentlig tjenestemann"?Er det kopi det er snakk om så vet jeg at politiet ikke alltid er så veldig fornøyd med slike henvendelser. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er en "offentlig tjenestemann"?Jeg tror ikke jeg er noen offentlig tjenestemann. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Hva er en "offentlig tjenestemann"?Det er bare statsansatte som kan kalles "offentlige tjenestemenn". Det gjelder statsansatte som ikke er embedsmenn (utnevnt i statsråd). Statsråder og statssekretærer går heller ikke inn under betegnelsen "offentlig tjenestemenn". |
|
|
|
|
|
#8 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er en "offentlig tjenestemann"?Jeg tror til og med man, som offentlig tjenestemann/kvinne, plikter å signere/attestere dersom noen trenger det ...
|
|
|
#9 |
|
By the Sea
|
Sv: Hva er en "offentlig tjenestemann"?Fnatten - det er for å bekrefte at våre signaturer på papirer er ekte.
|
|
|
#10 |
|
|
Sv: Hva er en "offentlig tjenestemann"?Det kan godt hende at politiet vil være velvillige altså, men jeg vet at det ikke er så populært om noen kommer med digre bunker kopier som må attesteres midt i politiets travle hverdag. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Sv: Hva er en "offentlig tjenestemann"?Jeg regner med at det er kurant om embetsmenn også skriver under. Det blir "ett nivå høyere" og det bør gå. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|