|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Skal du slå av lyset under Earth Hour/ Slo du av lyset under Earth Hour? | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
64 | 56,14% |
Nei. |
28 | 24,56% |
Glemte det/hva er det? |
21 | 18,42% |
Dustepoll |
1 | 0,88% |
Deltakere: 114. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]() Earth hour 2010 - skal du slå av lyset og hva syns du om slike kampanjer?I dag er det Earth Hour og folk blir oppfordret til å slå av lyset 1 time mellom kl 20.30 og 21.30. Er dette bare tull eller blir du mer miljøvennlig av slike kampanjer?
![]() |
#2 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Earth hour 2010 - skal du slå av lyset og hva syns du om slike kampanjer?Jeg liker sånne kampanjer. Det får meg til å tenke over eget energiforbruk og miljøet. Så jeg skal slukke lys og elektriske apparater om 20 min.
![]() |
#3 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Earth hour 2010 - skal du slå av lyset og hva syns du om slike kampanjer?Vi skal slå av elektriske lys og sitte og kose oss i en time. Dvs, eldstemann har erklært at han skal kjede seg, og at han har gruet seg til denne dagen siden fjorårets earth-hour.
![]() |
![]() |
#4 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Earth hour 2010 - skal du slå av lyset og hva syns du om slike kampanjer?Jeg syns egentlig det veldig symbolsk, for det er ikke det at man slår av lyset denne ene timen, men det er alt annet man gjør hele året. Men mulig slike symbolske eventer gjør man mer oppmerksom i hverdagen.
![]() |
#5 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Earth hour 2010 - skal du slå av lyset og hva syns du om slike kampanjer?Syns det er en flott måte for å bevisstgjøre oss på temaet. Vi skal snart tenne stearinlys og slukke alle lys.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Earth hour 2010 - skal du slå av lyset og hva syns du om slike kampanjer?Jeg skal slå av lyset. Jeg bruker uansett ikke å ha på mye lys, men har masse stearinlys.
![]() |
#8 |
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Earth hour 2010 - skal du slå av lyset og hva syns du om slike kampanjer?Hyggelig tiltak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Earth hour 2010 - skal du slå av lyset og hva syns du om slike kampanjer?Det er tull. Men jeg tør ikke la være ...
![]() |
#10 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Earth hour 2010 - skal du slå av lyset og hva syns du om slike kampanjer?Vi skrur av det meste. Jeg koker en kanne tevann nå, så har vi en koselig time foran oss. Sist redigert av Kaija : 27-03-10 kl 21:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Earth hour 2010 - skal du slå av lyset og hva syns du om slike kampanjer?Eg har i grunn ikkje tenkt over dette så nøye, men har nå tatt ein runde å skrudd av lysa. Har ein pizza i ovnen da, og den får nesten stå på. Har heller ikkje tenkt å skru av pc og tv |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
♡
|
![]() Sv: Earth hour 2010 - skal du slå av lyset og hva syns du om slike kampanjer?Vi slukker lys, tenner et par stearinlys og spiller
![]() |
#14 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Earth hour 2010 - skal du slå av lyset og hva syns du om slike kampanjer?Jo, og mannen les godnattbok for ungane - må nesten ha litt lys da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Earth hour 2010 - skal du slå av lyset og hva syns du om slike kampanjer?Det meste av lyset er av nå men eldste må ha på lys på soverommet for å få sove, så det er på, + et lys i gangen og tv + pc.
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Earth hour 2010 - skal du slå av lyset og hva syns du om slike kampanjer?Jeg slår av, men måtte nettopp skru på lyset litt så jeg fant vin og sjokolade i skapet. |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() Sv: Earth hour 2010 - skal du slå av lyset og hva syns du om slike kampanjer?Her er lyset skrudd av, men næringsbygget over på andre siden er ikke skrudd av så der lyser det "Global knowledge" fra rutene:klask:
![]() |
#20 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Earth hour 2010 - skal du slå av lyset og hva syns du om slike kampanjer?Vi har skrudd av alt av lys, men har på pcen..
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|