Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Disse Facebook-gruppene

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-04-10, 22:47   #1
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Disse Facebook-gruppene

Er det bare meg som synes det popper opp enorme mengder med Facebook-grupper? Mange gode, men hjelpes, så mange teite. Reklame for det ene og det andre og jeg er sikker på at 79% av gruppetitlene inneholder minst en skrivefeil.

Så, hvilke grupper er du med i?

Og hvor mange er egentlig med i gruppen "Lært å krype, lært å gå. Lært å hate RBK"?
Nei, jeg er ikke medlem. Jeg synes det blir for teit.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 22:48   #2
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Disse Facebook-gruppene

Jeg er med i alt for mange og følger ikke med i noen av dem. Og de som sender meg masse meldinger melder jeg meg ut fra.

Gammel 02-04-10, 22:51   #3
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg er ikke på Facebook, og alle "Vi som er- og Vi som vil -gruppene" er halve grunnen til at jeg avstår.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 22:55   #4
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er medlem av 37 facebookgrupper. Alle er dønn seriøse og handler om krig, fred, politikk og religion og sånn.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 22:58   #5
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes det er fryktelig greit å få oversikt over hvem av mine perifere bekjente som er teite nok til å melde seg inn i f.eks "Aksjonsgruppe for åpenhet og yttringsfrihet," jeg da.

Er forresten medlem i en gruppe med skrivefeil i tittelen, men vedkommende som opprettet den har blitt behørig mobbet.

Gammel 03-04-10, 07:07   #6
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Jeg synes det er fryktelig greit å få oversikt over hvem av mine perifere bekjente som er teite nok til å melde seg inn i f.eks "Aksjonsgruppe for åpenhet og yttringsfrihet," jeg da.

Er forresten medlem i en gruppe med skrivefeil i tittelen, men vedkommende som opprettet den har blitt behørig mobbet.

Jepp. Det ble tynnet ut kraftig på vennelista ved valget, gitt. Da kom det for en dag hva perifere bekjente stemte.

Det irriterer meg ikke nevneverdig hva slags grupper andre blir med i, men jeg sletter ofte venner som inviterer meg til mye tull.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-10, 08:39   #7
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

jeg melder meg inn i de jeg syns har vittige titler og noen som jeg virkelig står for.. ignorerer fryktelig mange.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 23:35   #8
Puslingen

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eg er stort sett med i gruppen som viser kva eg står for, og ting som eg engasjerer meg i.

Men eit par meir useriøse er da vel på lista mi og, som "Hi du sjett kolles det sjer ut uti gangen" og "Vi som driter i hvor flinke andre er til å trene". Den siste fordi eg har alt for mange på lista som kun skriver kor flinke dei er til å trena, og forventa ein masse med skryt av da.

Gammel 02-04-10, 23:44   #9
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skyr "skrivefeilgruppene" og i stor grad "vi som"- gruppene. Ja, og så alle de som står for totalt idiotiske og meningsløse ting. Da blir det vel ikke så mange igjen. Er med i noen få grupper som er seriøse, og noen få som er så fjasete at jeg bare måtte bli med.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 23:48   #10
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mange vanvittig morsomme grupper - jeg har spesielt en på vennelista som ser ut til å ha talent for å finne hysterisk morsomme grupper.

Jeg kan ikke si at jeg tar det så veldig seriøst og selv om jeg kjenner godt etter så kan jeg ikke si at vellet av grupper ergrer meg på noen måte.

Det er jo en måte å utrykke seg på - for min del, markere holdninger, personlige interesser og humor.

Også er det jo unektelig litt morsomt at alle whitetrash-gruppene har skrivefeil i navnet.

Gammel 02-04-10, 23:43   #11
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har noe sånn som 170 gruppeinvitasjoner, og jeg gidder ikke se på dem en gang. Det går lenge mellom hver gang jeg ser noe som faktisk er interessant. Jeg er medlem av 10-12 grupper, som alle er nært knyttet opp til ting jeg ellers er interessert og engasjert i.

Gammel 03-04-10, 00:08   #12
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nesten ingen.

Jeg gidder ikke bruke tid på å finne ut hva gruppene EGENTLIG står for.

"vi som er for ytringsfrihet" kan jo godt egentlig være "vi som vil kunne si at vi hater svartinger uten at folk kaller oss rasister".

Gammel 03-04-10, 00:15   #13
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

"vi som er for ytringsfrihet" kan jo godt egentlig være "vi som vil kunne si at vi hater svartinger uten at folk kaller oss rasister".

"Aksjonsgruppe for åpenhet og yttringsfrihet" er rabiate barnevernshatere. Der gis også uttrykk for at Obamas mål med helsereformen er å chippe befolkningen og at planeten Nibirus interplanetariske krefter er grunn til bekymring.

Noen på vennelisten min joinet den.

Gammel 03-04-10, 00:19   #14
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I rest my case!

Gammel 03-04-10, 00:47   #15
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er med i litt forskjellig. Bla en håndarbeidsgruppe. Vi har verdens fineste logo.

Gammel 03-04-10, 02:14   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er også med i endel men glemmer dem som regel så fort jeg har meldt meg inn, og jeg melder meg jo ikke inn i helt ånnas grupper heller.

Jeg liker denne da, den er knall.

http://www.facebook.com/home.php?#!/...7754331&ref=mf

Gammel 03-04-10, 04:45   #17
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg boikotter grupper, så jeg ignorerer gruppeinvitasjoner selv når gruppa står for ting jeg kunne ha støttet. Til nå har jeg bare fått invitasjoner til dustegrupper uansett, forrige gang bare gliste mannen da jeg indignert og temmelig høylydt lurte på om søstera hans ikke har fått med seg hvilket parti jeg stemmer. Jeg ligger en god del lenger til venstre på partiskalaen enn mange andre her i bygda, for å si det sånn, lenger enn mannen min også.

Gammel 03-04-10, 08:06   #18
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er mye som er galt her i verden, men en facebook-gruppe er sjeldent løsningen.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-10, 08:07   #19
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Hadde en av mine venner blitt med i Aksjonsgruppe for åpenhet og yttringsfrihet hadde jeg slettet dem. Grensen går faktisk akkurat der.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-10, 09:00   #20
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er medlem av mange, men så mener jeg jo fryktelig mye også, da... En del (for meg) viktige politiske saker informerer og mobiliserer rimelig og effektivt gjennom FB, så jeg synes det er veldig praktisk å være medlem av grupper der.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:13.