|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() FrPJeg er personlig forbanna. |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: FrPJa, "feilgrep" som at man har ødelagt et annet menneskes liv, må man jo bare legge bak seg kan du skjønne Smilefjes. |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: FrPHun var jo så ung. Hun har sikkert glemt det nå. |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: FrPJeg har forøvrig fortsatt ikke tilgitt en eneste av drittsekkene som dengangda sto i media og sa at det var synd på ham som fikk denne skrekkelige belastningen heller. |
![]() |
![]() |
#5 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FrPHørte du vakre Sivs tale? :grøss: Den dama er skummel! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: FrPJa, man kan bli kvalm av mindre. Og at de har så stor oppslutning i befolkningen generelt sett, synes jeg er v e l d i g skummelt. |
![]() |
![]() |
#7 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: FrPNordlys kunne i dag melde at FrP-ordfører John Karlsen (Nordreisa) ikke våger å reise til landsmøtet og risikerer straff fra sentralt hold i partiet fordi eiendomsskatten ble gjeninnført i kommunen.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FrP |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: FrPNår jeg tenker meg om så syns jeg faktisk frp-erne kan dra tilbake dit de kom fra. |
![]() |
![]() |
#11 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: FrPPst et seksuelt overgrep fra eller til - pytt, pytt, med litt terapi legger vel jenta dette bak seg - og sikkert var hu så full og utfordrende kledd at hun egentlig kan skylde på seg sjøl, sånn hun bøy seg fram.
![]() |
#15 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: FrPVisste han at hun var 16? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: FrP
Høh? Var det ikke snakk om en voldtekt da? Kaller vel ikke voldtektsmenn for "utroe slasker" vel?
![]() |
#17 |
can-jur
|
...
![]() |
![]() |
#18 |
Mother of Dragons
|
Hva mente du med dette klippet, Floksa, at siden Søviknes sier at det ikke dreide seg om voldtekt, så er det ikke det?
![]() |
#19 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Var det? Jeg trodde hun var "med på det." I den grad en sekstenåring kan være med på noe som helst når den andre parten er over tredve, that is. Jeg vet ikke, altså, men jeg mener at han ikke ble anklaget for voldtekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
can-jur
|
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|