Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Emmaljunga...opplys meg!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-10, 13:53   #1
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Emmaljunga...opplys meg!

Jeg lurer litt på emmaljunga duo edge vogn, og der kan man jo velge understell, men det ser ut som om det er 4 hjul på alle.
Men for en stund siden var jeg i en butikk (som ikke er her) og der sto den utstillt med tre hjul!

Noen som har med tre hjul?
Er det gått ut?

Tar gjerne i mot erfaringer med vognen også

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10

Sist redigert av Blomst : 25-04-10 kl 13:59.
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 14:15   #2
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Emmaljunga...opplys meg!

Det var ikke Emmaljunga Cangaroo City, da? Den har i hvertfall tre hjul.

Nettsiden til Emmaljunga.

Gammel 25-04-10, 14:21   #3
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tja, kan du bruke bagen i den også?

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 14:24   #4
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja, den kan vel fås med bag, tror jeg. Jeg vet dog ikke om det er samme bag som Edge Duo, men jeg tipper det er City Bag, som i hvertfall brukes på City Cross.

Gammel 25-04-10, 14:59   #5
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Cangaroo kan brukes med Citybagen, ja. Den bagen er kortere og smalere enn Edge-bagen.

Gammel 27-04-10, 11:36   #6
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Madrassen til Edge'n passer fint i City Bagen, så det er ikke stor forskjell på de innvendige målene. Venninnen min hadde Cangaroo med City Bag, og selv med et veldig stort barn brukte hun bagen til han var vel syv måneder gammel.
Hun har vært kjempefornøyd med vogna selv om det hverken er full liggestilling eller vendbar sittedel.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:34.