|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
nygift
|
Emmaljunga...opplys meg!Jeg lurer litt på emmaljunga duo edge vogn, og der kan man jo velge understell, men det ser ut som om det er 4 hjul på alle.
Sist redigert av Blomst : 25-04-10 kl 13:59. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Emmaljunga...opplys meg!Det var ikke Emmaljunga Cangaroo City, da? Den har i hvertfall tre hjul.
|
|
|
#4 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Emmaljunga...opplys meg!Ja, den kan vel fås med bag, tror jeg. Jeg vet dog ikke om det er samme bag som Edge Duo, men jeg tipper det er City Bag, som i hvertfall brukes på City Cross.
|
|
|
#5 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Emmaljunga...opplys meg!Cangaroo kan brukes med Citybagen, ja. Den bagen er kortere og smalere enn Edge-bagen.
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Emmaljunga...opplys meg!Madrassen til Edge'n passer fint i City Bagen, så det er ikke stor forskjell på de innvendige målene. Venninnen min hadde Cangaroo med City Bag, og selv med et veldig stort barn brukte hun bagen til han var vel syv måneder gammel. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|