Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvilken touchmobil?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-10, 23:05   #1
Left
Passiv

Standard

Hvilken touchmobil?

Jeg sikler veldig på SE X10, men vil gjerne høre erfaringer med andre, tilsvarende telefoner.

Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 23:29   #2
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken touchmobil?

Jeg har ingen erfaringer, men mannen (og hans kolleger) er enige om at HTC har en dårlig touchmobil.

Gammel 28-04-10, 06:56   #3
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skulle jeg hatt touch ville jeg nok gått for en iPhone. Jeg har vært og klådd på en haug med forskjellige touchmobiler og iPhone er virkelig i en klasse for seg.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 07:09   #4
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Skulle jeg hatt touch ville jeg nok gått for en iPhone. Jeg har vært og klådd på en haug med forskjellige touchmobiler og iPhone er virkelig i en klasse for seg.

Har ikke den ganske dårlig kamera...?

Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 07:16   #5
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

HTC Desire.

Foreløpig har jeg bare funnet en negativ ting med den: at jeg ikke har klart å installere min favorittmeldingslyd. Men det er et vell av applikasjoner som kan lastes ned, så jeg må nok bare finne den riktige så årner det seg. (Har bare hatt den en ukes tid ennå.)

Gammel 28-04-10, 07:19   #6
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns kameraet er helt greit. Men så foretrekker jeg å bruke speilrefleksen hvis jeg skal ta litt mer spenstige bilder. Det som skiller iPhone fra de andre telefonene er hvordan touchskjermen oppfører seg. Men det skal sies at HTC Desire var hakket bedre å skrive meldninger på.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 07:24   #7
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

HTC Desire.

Gammel 28-04-10, 07:25   #8
Left
Passiv

Standard

Jeg var en tur på Elkjøp i går, og fikk tafset litt på forskjellige modeller, og jeg er fortsatt ganske frelst på X10
Synes ikke den var vond å skrive meldinger med.

Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 07:36   #9
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

HTC Desire.

Foreløpig har jeg bare funnet en negativ ting med den: at jeg ikke har klart å installere min favorittmeldingslyd. Men det er et vell av applikasjoner som kan lastes ned, så jeg må nok bare finne den riktige så årner det seg. (Har bare hatt den en ukes tid ennå.)

Eg satt og sikla på denne i heile går, men enda opp med å bestille HTC Legend. Litt mindre skjerm, litt svakare prosessor, men ellers har den alt som Desire har. Og så er den billigare. Fra å vere den som berre kjøper telefonar til 299 kr som har gått ut på dato syns eg det var litt voldsomt å kjøpe Desire. Legend er nok meir enn godt nok til mitt bruk!
Begge har komt veldig bra ut i testar. Så får vi sjå om eg angrar når telefonen kjem i postkassa!

Gammel 28-04-10, 08:19   #10
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Abbonerer på denne og jeg.
Sikler også på SE sin, men er usikker på hvilken som passer meg best.

Gammel 28-04-10, 08:28   #11
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal ha en HTC Desire.
HTC med Android og HTC med Windows kan for øvrig ikke egentlig sammenlignes, og det er mange som har hatt dårlig erfaring med sistnevnte.

Gammel 28-04-10, 08:33   #12
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

HTC med Android og HTC med Windows kan for øvrig ikke egentlig sammenlignes, og det er mange som har hatt dårlig erfaring med sistnevnte.

Jupp! Jeg er superfornøyd med min HTC Hero og resten av gjengen på jobben med de nye HTC modellene er superfornøyd.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 08:35   #13
Slettet bruker
Passiv

Standard

Kjøp en adroid ihvertfall. Jeg har X10 og er kjempefornøyd. Spesielt med batterikapasiteten. Den gikk fort tom i starten, men etter et par uker holder den på strømmen i mange dager.

Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 09:11   #14
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Kjøp en adroid ihvertfall. Jeg har X10 og er kjempefornøyd. Spesielt med batterikapasiteten. Den gikk fort tom i starten, men etter et par uker holder den på strømmen i mange dager.

Jeg er nok tilbøyelig til å gå for hvit Sony Xperia X10

:løper_inn_på_telenor_sine_sider:

Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 09:39   #15
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Har du bestilt Sjugger?

Gammel 28-04-10, 09:47   #16
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg er nok tilbøyelig til å gå for hvit Sony Xperia X10

Jeg sa i fra til mannen i går, at det var telefonen jeg hadde bestemt meg for, så nå venter jeg spent på når den dukker opp!
Men jeg er fremdeles litt usikker på om hvit er fargen altså, selv om jeg synes den er finest...

Gammel 28-04-10, 12:11   #17
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Hvit er finest

Gammel 28-04-10, 12:42   #18
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Hvit er finest

Definitivt. Tror jeg skal kjøpe den på Spaceworld i såfall - på Metro. Rekker ikke i dag. til helga kanskje

Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 12:45   #19
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen har hvit HTC Magic. Den er fin.
Jeg har lyst på en råååsa android av noe slag.

Gammel 28-04-10, 12:51   #20
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

U1i

Er supernøyd!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:15.