|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#5 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jeg vet ikke helt hvor grensen mellom nervøs eller redd går, men da jeg skulle fjerne en stent og legge inn en ny i urinlederen for annen gang, var jeg så nervøs/redd at jeg gråt, for det hadde vært så jævlig vondt første gang de gjorde det.
![]() |
#6 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?
Uff, ja, det er vel strengt tatt tilfellet her også.
![]() |
#7 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Hmmm...
![]() |
#8 |
Dig for victory!
|
Samme her. I tillegg har jeg et snev av telefonskrekk, så jeg blir smånervøs av å ta telefonen når jeg ikke veit hvem det er, i alle fall i perioder.
![]() |
![]() |
#9 |
trenger lading
|
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?tja, det varierer jo veldig.
![]() |
#10 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Å vitne i retten er veldig skummelt... Har vel aldri vært så nervøs som når jeg skulle gjøre det.
![]() |
#11 |
Peppy!
|
Åh, ja! Ultralyd er forferdelig, jeg har også alltid blitt lammet av nervøsitet av det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Spying, inkludert alle mistankar, forventningar og vrangforestillingar om at det kan komme. Det er hovudsakleg omgangssjuke som skremmer livskiten av meg, pga. komplikasjonar eg får. Men dette er nok meir panikkangst enn nervøsitet, for det er hjertebank, pusteproblem, svimmelhet, prikking i armar, brystet snører seg etc.
![]() |
#14 |
Fabelaktig
|
![]() |
#15 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?For mye ansvar. Jeg har litt autoritetsangst og angst for mye ansvar, jeg har litt dårlig selvtillit på sånne ting og tror aldri jeg duger og føler meg veldig mindreverdig i forhold til sjefer og sånt. Irriterende, for fornuften min sier jo at jeg ER flink og sjefer pleier å like meg, jeg har jo kun de beste referanser og blir alltid veldig god venn med sjefene mine og har vært flink i alle jobber, men allikevel ... Urk! Jeg er skikkelig redd for å tabbe meg ut i jobber og sånt.
![]() |
#18 |
Glamorøs
|
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Når jeg skal holde presentasjoner, og, som jeg har oppdaget etter å ha fått lappen, når jeg må kjøre gjennom (noen) tunneler.
![]() |
#19 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Hehe, der kjenner jeg meg igjen. Jeg var livredd tunneller tidligere, aner ikke hvorfor, men jeg har jo et snev av klaustrofobi da. Husker første gangen jeg skulle kjøre gjennom Rennfast, den tunnellen som går langt under sjøen og er evighetslang! Jeg hadde vært passasjer gjennom den før, og lukket da øynene og tenkte på blomsterenger og klorin og sånt, men nå måtte jeg jo kjøre selv og da var det plutselig verre. Jeg hyperventilerte omtrent. Men det gikk bra.
![]() |
#20 |
Søt og rar
|
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Om jeg må holde foredrag/forelesning/tale/internundervisning :grøss:
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|