|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Din beste rabarbraoppskriftJeg kan ikke fordra rabarbra, bortsett fra rabarbrasmuldrepai (jeg husker ikke hvor jeg har oppskriften fra - det kan godt være det var herfra). Limer inn oppskriften under. Men jeg har så utrolig mye rabarbra og føler jeg bør gjøre noe ut av det. Sambo elsker rabarbrasuppe, men sist jeg lagde det, syntes han den ble for fancy med for mye krydder i. Derfor ønsker jeg meg andre gode rabarbrasuppeoppskrifter eller annet som er godt å bruke rabarbra til.
(Jeg har ikke søkt i forumet på rabarbra - beklager hvis det finnes en haug slike tråder fra før... *lat*)
Gutta -04 og -07 Sist redigert av Tangina : 26-05-10 kl 22:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Din beste rabarbraoppskriftMamma lager god rabarbrasuppe. Men jeg har ikke oppskriften, ettersom jeg blir kvalm etter mer enn en halv tallerken. Men der er ikke krydder, bare rabarbra, vann, sukker og potetmel. Mer potetmel om det blir rabarbrakompott.
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Din beste rabarbraoppskriftJeg lagde god og veldig enkelt rabarbrasuppe for en ukes tid siden.
![]() |
![]() |
#4 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Din beste rabarbraoppskrift
Samme her.
Den skal jeg prøve - takk, Tjorven.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |