Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Har du tatovering(er)?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Har du tatovering(er)?
Ja, jeg har mer enn 5. 3 1,37%
Ja, jeg har 4-5. 2 0,91%
Ja, jeg har 2-3 31 14,16%
Ja, jeg har én. 49 22,37%
Nei, men jeg har umiddelbare planer om å få det. 3 1,37%
Nei, men jeg har vage planer om å få det. 9 4,11%
Nei, men det kan kanskje bli aktuelt en dag - hvem vet? 23 10,50%
Nei, og det er helt uaktuelt å få det. 99 45,21%
Deltakere: 219. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-10, 10:37   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Har du tatovering(er)?

Har du tatoveringer, planlegger du å få det, eller er det uaktuelt? Undersøkelse kommer.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 10:39   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du tatovering(er)?

Jepp, og det blir nok fler. Jeg har allerede begynt å planlegge den neste.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 22:23   #3
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, men det kan bli aktuelt.

Gammel 03-06-10, 03:00   #4
Maryan
Aktiv

Maryan sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Maryan er litt kul
Standard

Nei, det har jeg ikke, og jeg skal heller ikke ha.

Maryan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 10:40   #5
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Jepp, jeg har en gecko på leggen.

Jeg har vurdert flere, men mamma kom meg i forkjøpet med det kinategnet jeg tenkte å bruke, så da kan ikke jeg bruke det, det blir for dumt.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 10:42   #6
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Nei, og har ikke lyst på det.

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 09:35   #7
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Stemte Nei, og det er helt uaktuelt å få det

Jeg blir litt sånn av tatoveringer - det er ikke pent uansett om de er små eller store eller whatnot.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 08:53   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Jeg blir litt sånn av tatoveringer - det er ikke pent uansett om de er små eller store eller whatnot.

Sånn tenker jeg om ring i øyenbrynet. Det er det styggeste jeg ser (sorry om jeg fornærmer noen nå).

Gammel 02-06-10, 13:38   #9
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Sånn tenker jeg om ring i øyenbrynet. Det er det styggeste jeg ser (sorry om jeg fornærmer noen nå).

Helt enig.

Gammel 02-06-10, 13:53   #10
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg tenker i grunn som om de fleste piercinger. Det er på generellt grunnlag lite kledelig, i mine øyne.

Gammel 31-05-10, 10:42   #11
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ingen, har vært veldig i tenkeboksen i blant, men slått det fra meg. Det kan være jeg ender opp med tatovering til slutt altså.

Jeg synes f.eks glitter sin er rålekker.

Gammel 31-05-10, 10:42   #12
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Ja, jeg har en.
Jeg ok for 15 år siden, den er liten og ikke pent gjort.
I løpet av uken skal den endres. Får hun ikke endret den jeg har så blir det en til over. Jeg har på ankelen.

Gammel 31-05-10, 10:43   #13
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, og det er virkelig totalt uaktuelt å skaffe meg det. Jeg liker ikke tatoveringer. Selv når jeg ser veldig fine tatoveringer (for jeg ser jo at de finnes), så tenker jeg at det hadde vært enda finere uten.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 12:08   #14
Noba
🎈

Noba sin avatar

Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Nei, og det er virkelig totalt uaktuelt å skaffe meg det. Jeg liker ikke tatoveringer. Selv når jeg ser veldig fine tatoveringer (for jeg ser jo at de finnes), så tenker jeg at det hadde vært enda finere uten.

Dilter etter Divine.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 12:16   #15
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Forstår godt hva du mener. Sånn tenker jeg om jenter/damer med kort hår.

Sist redigert av Dronningen : 19-03-13 kl 10:38.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 12:25   #16
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

At de hadde vært finere uten hår?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 12:33   #17
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Hår er kult. ikke hår, langt hår, kort hår, bustete, glatt ... Alle er kule på håret for tiden. Bare ikke meg, og det er fordi jeg ikke har råd til å gå til frisøren. Dere som har sett håret mitt skjønner kanskje at jeg ser ut som en stor ulllball for tiden.

Gammel 22-06-10, 18:34   #18
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg var 3 cm fra å ta en på venstre overarm da vi var i Tyrkia forleden. Hadde funnet bilde, og snakket med tatovøren osv, og skulle bare tenke meg om litt før jeg gjorde det.

Så fikk jeg kalde føtter gitt, og jeg må si jeg a n g r e r!!! Enn å pingle ut daaaaaaaaaaaa

Jeg skal ha en tatovering, og det skal ikke bli så lenge til heller.

Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 21:12   #19
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en Pip på ryggen. Det er en dårlig tegnet hudpleietattis som ikke går vekk selv om den skulle det. Litt irriterende at den er såpass stygg når den er der for å bli.

Gammel 08-03-13, 11:18   #20
Wingman
her skal det bli liv

Wingman sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Har to stk, en 6timers på ryggen i sort. Logo til Kanari-Fansen, og en jeg tok for sønnen på underarmen under tattoo mot barnekreft arrangementet som var i februar.

Vil også ta en ulve tatovering så får vi se om det begrenses med det.

Rekker opp handa for tattoo med mening! Aldri forstått tribal/sleves osv.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:07.