|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren nok
|
![]() Liker du å være på stranda?Ja, det lurer jeg på.
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Liker du å være på stranda?Jeg har vel lignende hud som deg og blir veldig, veldig lett solbrent. Poden er enda verre. Jeg har aldri likt kjempevarme noe særlig, og liker ikke å være for avkledd.
![]() |
#3 |
Drømmer
|
![]() Sv: Liker du å være på stranda?Jeg liker meg på stranda når jeg føler meg vel med kroppen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Liker du å være på stranda?Jeg elsker idéen om å være på stranda. Når jeg først kommer meg ut så kan jeg godt finne på å irritere meg over både for varmt, for sterk sol og for mye sand på merkelige steder.
![]() |
#6 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Liker du å være på stranda?Åja! Jeg blir ikke lett solbrent men sitter gjerne i skyggen uansett. Har med enorme mengder med stasj: Parasoll, lesestoff, tepper, liggeunderlag med nakkestøtte, hvilestoler, solhatt, picknickkurv med tiffinbokser med tre forskjellige typer salat, kyllingnuggets, melon og druer, kjøleboks med vann og iste, etc etc
![]() |
#7 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Liker du å være på stranda?Jeg elsker å være på stranda, jeg elsker å bade. Det er egentlig da jeg er aller mest lykkelig i livet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du å være på stranda?Ta på deg en sommerkjole, solhatt og en parasoll! Og en bok.
![]() |
#9 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Liker du å være på stranda?Ikke i Norge, men jeg liker meg på stranda i "syden". |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Liker du å være på stranda?
Tja, en kan lese bok mens den andre ser etter barna - så bytter man litt etter ei stund. Dette er så lenge barna er 5 og 2, regner med at passe-på-regimet løsner litt om 3-4 års tid.
![]() |
#11 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Liker du å være på stranda?Nei. Jeg liker ikke å "være" på stranden. Jeg har ingenting i mot et raskt bad, men vil helst bare bade og gå. Den tiden jeg bruker på stranden nå regner jeg som et bevis på hvor glad jeg er i mine barn og hva jeg er villig til å gjøre for deres skyld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Erfaren nok
|
Jeg tror jeg hadde likt å ligge i skyggen sammen med deg, uten barn.
![]() |
#16 |
Har bakt søte kaker
|
Her er jeg også.
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du å være på stranda?Jeg er mildt sagt ingen strandløve.
![]() |
#18 |
En Som Trener
|
Jada, om du har noen andre som fotfølger barna for deg.
![]() |
#19 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Liker du å være på stranda?Jeg er veldig glad i mat, men på stranda vil jeg helst slippe å drasse med meg en diger kjølebag og masse greier. Er heller aldri særlig sulten når vi er på stranda, foretrekker å spise før vi drar og når vi kommer hjem, og bare ha med drikke og evt. noe veldig enkel mat og frukt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Erfaren nok
|
Ja, jeg kjenner at jeg er der litt jeg også.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|