|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Curlingkone
|
Type reimadress til babyHva er å anbefale da?
|
|
|
#2 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Type reimadress til babyDe er veldig lik i stoffet alle sammen. Formen er litt forskjellig. Som oftes så har de bare et lite utvalg inne i butikken. Så ville gått og sett hva de har i butikken. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Type reimadress til babyJeg kjøpte tynn dress fra sampson, på barnihagen.no. Vi er veldig, veldig fornøyd med den. Tror vi betalte 199.
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Type reimadress til babyDenne er det vi har: http://www.mamut.net/controls/shop/s...agen2&pid=1818
|
|
|
|
#5 |
|
Øyboer
Sv: Type reimadress til babyhttp://www.reima.fi/collection/bornholm/ denne er jo grei. For den kan glides sammen til sovepose. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Type reimadress til babyJeg tenkte også å slå et slag for Reflexdressen. Den er ganske fin og til en god pris. Reima er bra altså, men en jenta skal vel ikke herje og bade i vann akkurat...(Jeg har ikke sett reimas dresser for babyer iår, men de har pleid å hatt fryktelig stygge mønster de siste årene)
|
|
|
#7 |
|
Øyboer
Sv: Type reimadress til babyVi hadde reflex første året. Ble brukt i barnehagen som regntøy. Aldri våt. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Type reimadress til babyVi også. Storebror har brukt den og nå bruker lillebror den - og ingen av dem er blitt våte. Fine er de også - sånn utseendemessig sett.
|
|
|
#9 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Type reimadress til baby
Med mindre man finner dressen til under 300 kr på Barnas Hus fordi ny kolleksjon ventes inn...
|
|
|
|
#10 |
|
Curlingkone
|
Sv: Type reimadress til babyEr helt enig i at det er litt bortkastede penger om man finner noe rimeligere ja. Hun kommer jo ikke til å sitte i vanndammen akkurat...
|
|
|
#11 |
|
Curlingkone
|
Sv: Type reimadress til babyNå fant jeg denne til halv pris da... Er de store i størrelsen, dressene fra reima?
|
|
|
#12 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
De er svære!
|
|
|
#13 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
Sv: Type reimadress til babyUngen har en slik vogndress fra Reflex, kosta 200-ognoe på Barnas Hus. Den er str 74 og helt normal i størrelsen. Vannsøyle på bare 2000, men det har holdt mer enn godt nok til regnværsbruk. Lett dress med helt ålreit passform.
|
|
|
#14 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Type reimadress til babyVi har også den Reflex-dressen i 74, og den synes jeg er litt kort i beina. Jeg vet ikke om den finnes i større enn 74. Den funker fint til vognsoving, som var det den ble kjøpt til (siden Reima-dressen er for stor).
|
|
|
#15 |
|
Curlingkone
|
Jeg mistenkte at Reima var stort ja.
|
|
|
#16 |
|
Crazy Cat Lady
|
Nøyaktig denne dressen har vi. Kjøpte str 80, den er litt romslig, men samtidig myk og god og litt glatt i tøyet slik at hun beveger seg lett i den. Snuppa mi er ca 74 cm, det er litt greit å ha litt plass for å vokse i også.
|
|
|
|
#17 |
|
Øyboer
Sv: Type reimadress til baby74 i reima går fint om hun bruker 68/74 i klær. De er så plass myk at stor dress ikke hemmer de så mye. Da har du dress LENGE. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Type reimadress til babyHvis hun er nærmere 62 enn 74, så tror jeg kanskje 74 i Reima kan bli stort |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|