|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Hvilke ringer er finest? :)Får ikke til å kopiere bilde på de 3 første ringene pga adobe (noen som vet hvordan jeg gjør det?? ): |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvilke ringer er finest? :)Du kan lagre bilde av skjermen og redigere i Paint hvis du vil lagre bildene av ringene.
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 09-06-10 kl 11:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke ringer er finest? :)Glatte ringer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvilke ringer er finest? :)Liker også best glatte ringer. 1 eller 5
![]() |
#6 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke ringer er finest? :)Vi hadde ringene i nr 1 som forlovelsesringer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvilke ringer er finest? :)Du burde jo først og fremst bestemme deg for om du vil ha med eller uten diamanter.
![]() |
#10 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke ringer er finest? :)
Hadde egentlig bestemt oss for glatte ringer i hvit gull. Forlovelsesringen min er smal med blå og hvite stener, så planen er å ha 2 ringer på 1 finger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Hvilke ringer er finest? :)Som giftering har vi valgt glatte ringar. Dette var også forlovelsesringane (dei samme, men fekk inngravert like før bryllupet). |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvilke ringer er finest? :)nummer 2 og 3 ser ut som allianseringer, synes jeg også. Nummer 1 var kanskje den som appelerte mest til meg - men jeg vet hvordan hvitt gull ser ut etter en mnd. *har det selv* så sånn sett er det fint med en stein altså. så man har litt som funkler.
![]() |
#16 |
Aktiv
Medlem siden: May 2010
![]() |
![]() Sv: Hvilke ringer er finest? :)Nummer 2 eller 5. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
⭐️⭐️⭐️
|
Valgets kvaler.
![]() |
#18 |
⭐️⭐️⭐️
|
Jeg har bare hvittgull-smykker med diamanter, og etter kort tid er det kun diamantene som funkler ja. Syns hvitt gull taper seg utrolig fort, dessverre.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|