|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
I mål
|
Ammetopper - Boob-topperHvor finner man et godt utvalg av ammetopper? Jeg tenker i første rekke på Boop-toppene, som er de eneste gode jeg kjenner til, men hvis noen vet om andre gode typer (gjerne billigere...), tar jeg gjerne tips om dem også. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
I mål
|
Sv: Ammetopper - Booptopper
Eh ja |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Ammetopper - BooptopperJeg brukte å ha en singlet med strikkstropper under det jeg normalt sett hadde på meg altså: Slikt an når man dro opp genseren, så var det en topp under som holdt vannsengmagen sånn nogenlunde på plass Så vippet jeg singleten under puppene, mens genseren/toppen var over puppene - men det er kanskje ikke helt perfekt om sommeren. - med mindre man bor i Trøndelag.
|
|
|
#11 |
|
intro
|
Sv: Ammetopper - BooptopperJeg har hørt at det kan være lurt å ha en singlet som man bare kan dra ned.
|
|
|
|
#12 |
|
Curlingkone
|
Sv: Ammetopper - BooptopperJeg har ikke funnet andre ammetopper enn boob som er gode jeg.
|
|
|
#13 |
|
I mål
|
Sv: Ammetopper - BooptopperBauche, slett ingen dum metode det altså. Men litt varmt kanskje, avhengig av sommeren. Skal testes. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ammetopper - BooptopperJeg brukte også singlet og vanlig genser for det meste. Og Boob ammetopper. De var geniale, men singlet og genser/t-skjorte fungerte meget bra også. Kommer sikkert an på puppan
|
|
|
#15 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ammetopper - Booptoppermener at Lindex har ammesinglet'er. Da kan du ha den under en vanlig genser og amme uten å blotte mage. Finnes i undertøysavd. ved ammebh'ene.
|
|
|
#16 |
|
I mål
|
Det må jeg sjekke ut. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Curlingkone
|
Enig. Derfor har jeg kjøpt litt brukt.
|
|
|
#19 |
|
Nærmer seg
|
Sv: Ammetopper - BooptopperHM har amme-singleter to pk en sort og en hvit til 199 eller noe i den dur. Veldig grei å ha under en annen topp. Da slipper jeg flashe magen.
|
|
|
#20 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Ammetopper - BooptopperJeg har en haug sorte, hvite og stripete mammagensere fra HM med ammetopp (arvet) Supre nå som gravid, og jeg er temmelig sikker på at de blir like greie om et par uker til amming. Ser at jeg også har arvet et par ammesingleter fra Lindex.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|