|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Størrelser på Crocs - hjelp!Jeg skal prøve meg på Crocs som innesko til Glitterbarnet igjen, og håper at de passer bedre nå. Men hvordan er størrelsene? Er de store, eller små? Han bruker 33, hva må ha ha da? Det tilsvarer jo Junior 1,5, men jeg finner bare 1 og 2.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Størrelser på Crocs - hjelp!Storesøster bruker også 33. Jeg bestilte først str 2 til henne, men det ble alt for stort. Så jeg måtte bestille nye i str 1, de passer fint.
|
|
|
#6 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Størrelser på Crocs - hjelp!Jeg har bestilt tre-fire ganger til barn, to ganger til voksne. De til barn har alltid vært store (men ikke kjempestore) i størrelsen. Til voksne bestilte jeg 38 til min mor, som jeg prøvde selv først, så bestilte jeg samme modell og størrelse til meg selv. De var for trange. Tror Crocs har fem forskjellige leverandører.
|
|
|
#7 |
|
Sangfugl
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Størrelser på Crocs - hjelp!Størrelse 1 passer godt til vår jente som bruker 32/33. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Størrelser på Crocs - hjelp!De er litt store i str. Sønnen min bruker 32 i sko, men Crocsen i 12/13 passer fortsatt. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
maler
|
Sv: Størrelser på Crocs - hjelp!De er store. Poden bruker 33-34 i sko, og da passer str 1 i crocs ganske akkurat, mens str 2 blir for stort. Akkurat vokst ut av str 12/13. Str 2 passer i Holey Soles eller hva de heter.
|
|
|
#15 |
|
Glamorøs
|
Sv: Størrelser på Crocs - hjelp!Forresten, er det noen som sitter bedre på foten enn andre? Spesielt til en som har litt smale føtter? Vi prøvde dem som innesko da han var 2-3 år, og de bare ramlet av.
|
|
|
#16 |
|
anglofil
Sv: Størrelser på Crocs - hjelp!Jeg kjøpte Crocs på xxl for par dager siden (betalte 100 kr for Kitty Crocs!) Min jente er str 34 og vi kjøpte str 1. De er akkurat passe. 2 ble for store.
|
|
|
#18 |
|
anglofil
Sv: Størrelser på Crocs - hjelp!Ja nå skal jeg ikke være så skråsikker på hvor godt utvalget var av "vanlige" crocs for det var en stor kurv med Kitty Crocs til 99 kr som falt i smak hos vesla. Men slik jeg husker det så hang det masse crocs på veggen i alle størrelser ja (rett til venstre for inngangen på XXL i Storgata).
|
|
|
#19 |
|
Bedreviter
|
Sv: Størrelser på Crocs - hjelp!Jeg kjøpte Crocs til jentene tidligere i sommer, og da slet vi med å finne rett størrelse. Damen i butikken forklarte at de varierer veldig i størrelse, så mye at man av og til må skifte farge for å finne et par som passer helt(!). |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|