Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Er det lett å få solgt brukt Stokke-seng?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-10, 10:22   #1
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det lett å få solgt brukt Stokke-seng?

Er det lett å få solgt Stokke-seng? Den unge damen har vokst ut av sin og vi dropper juniorseng-varianten og har gått rett over på 120x200. Nå lurer jeg på hva vi skal gjøre med sengen og om den er lett omsettelig?

Gammel 22-08-10, 10:49   #2
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det lett å få solgt brukt Stokke-seng?

Det vil jeg tro, den er vel ganske dyr i innkjøp, og det er lite av de på bruktmarkedet, så den burde det være lettvint å få igjen noen kroner for.

Vi har hatt vanlig sprinkelseng til jentene, og når de vokste ut av den, vurderte jeg at jeg ikke kom til å få igjen noe for den, og når den var skrudd fra hverandre tok den liten plass på loftet til svigerfar. Der får den stå i påvente av nr.3, evt. barnebarn.

Gammel 22-08-10, 10:53   #3
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har iallfall hatt inne et Finn-søk på Stokke Sleepy ganske lenge ... Men nå har vi fått annen seng altså.

Gammel 22-08-10, 10:55   #4
Left
Passiv

Standard

Det tror jeg ikke er det minste vanskelig å få solgt, for de er såååå fine, og dyre nye, så jeg vil tro mange ønsker seg en slik til bruktpris.

Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 12:10   #5
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg ville tro at det er lett dersom du ikke setter prisen for høyt. Jeg fulgte med på finn.no veldig lenge før vi kjøpte vår, men de fleste hadde priset den så høyt at det ble like billig å kjøpe ny. I hvert fall for meg som uansett ville kjøpe ny madrass, og som måtte beregne fraktkostnad i tillegg.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:34.