Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor stor skolesekk til ungdom?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-10, 13:52   #1
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Hvor stor skolesekk til ungdom?

....

Sist redigert av gnuri : 04-12-12 kl 01:29.
gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 13:55   #2
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor stor skolesekk til ungdom?

35 - 40 liter? Det er størrelsen på en god dagstursekk, og så mange bøker som de skal ha med er det kanskje greit?

Gammel 23-08-10, 14:00   #3
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

ok tusen takk for svar
Så at OBS solgte noen sekker på 29 liter nå, men da blir de for små.

Gammel 23-08-10, 14:17   #4
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

29 liter høres snaut ut ja.

Minsten i 3. klasse fikk sekk på 30 liter nå.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 14:24   #5
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Vi har nettopp kjøpt ny sekk til 10. klassingen vår, valgte en på 40 liter. 35 liter kunne gått det også, men ikke noe mindre synes jeg.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 14:25   #6
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Vi kjøpte 35 l til niendeklassingen nå.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 14:52   #7
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

ok- da vet jeg mer hva jeg skal se etter.
Noen som har konkrete tips på hvilken vi skal kjøpe også, kanskje ?

Gammel 23-08-10, 15:04   #8
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Både Beckmann, Bergans og Jansport har fine sekker til den aldersgruppen.

Jeg har blitt student og valgte en Beckmann sekk, eldste som går i 9. har fra Jansport. Begge er gode sekker. Bergans syns jeg virker litt 'enklere' men vet mange liker de godt og.

-Pippi

Sist redigert av Robyn : 23-08-10 kl 16:30.
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 15:06   #9
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

det kommer vel an på hvor høye de er.
Nå er jo dine ganske høye, så jeg vil tro at en 35 l sekk er fint.
Jeg har selv prøvd en 32 l sekk og den passet fint til meg.
Desverre passet den ikke til pc'n min

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 15:10   #10
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns Bergans sin studentsekk er veldig fin til den aldersgruppen. Den er rommelig, ganske lett og god å ha på ryggen.

Gammel 23-08-10, 16:17   #11
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

Takk skal dere ha for mange gode svar

Gammel 24-08-10, 19:06   #12
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg endte opp med denne sekken fra Beckmann.
Med egen matpakkelomme som man kan ha kjøleelement oppi faktisk
Kanskje noe for jentene dine også. Kjøpt på Morris på triaden.

Sist redigert av Obelix : 24-08-10 kl 22:43. Årsak: Rotehus svarte i feil tråd og måtte moderere litt.
Gammel 24-08-10, 21:48   #13
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

Obelix- stilig Hva kostet den ?

Gammel 24-08-10, 22:41   #14
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Herregud, nå må jeg le og jeg er litt flau
Jeg trodde jeg hadde svart i min egen tråd om PC-sekk jeg

Den kostet 499,-

Gammel 25-08-10, 00:59   #15
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:42.