Hvor billig får man en skikkelig syden-ferie i juni?
Eller la meg omformulere litt; hvor mye har dere betalt sånn ca. for deres sydenferier, spesielt dere som har vært på sånne Sunwing Resort-greier?
Vi tenkte å dra til Danmark (Lalandia) i juni neste år, med det samme skolen slutter. Men nå snuser vi på sydenferie i stedet. Jeg har jo veldig lyst å dra til Alcudia med all inclusive, men det er vel sviiindyrt? Vi er 4 stykker, barna er 7 og 3 år på reisetidspunktet. Tips til andre steder? Alfa omega er at det er svært barnevennlig, både mor og barn elsker badeland, tivoli og lignende.
Jeg er mildt sagt elendig på å sette sammen reise selv, jeg begynner men så gir jeg fort opp, blir helt matt av det, men det er kanskje billigere enn å kjøpe ferdigpakker/bruke reisebyrå?
Jeg vet det er dyrt å reise, og når det begynner å nærme seg 40.000 og sånt så får jeg fullstendig angst og tenker på alt det vi kunne ha brukt de pengene til. Men neste sommer har jeg jobbet fulltid i over et år, og vi har mye mer penger å rutte med enn før, og har for EN gangs skyld lyst på en ordentlig ferie og ikke bare en dagstur til Dyreparken og slikt.
Sist redigert av Dixie Diner : 06-09-10 kl 20:56.
|