|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?Jeg har hett Dragen siden jeg og Temmer'n møttes for andre gang, lenge før vi ble sammen. Min daværende veddet om at Temmer'n ikke turte å kalle meg det så jeg hørte det. Temmer'n vant veddemålet og fikk Dragen på kjøpet.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?Jeg husket historien om Niobe fra gresk mytologi da jeg så Matrix-filmene. Jeg likte Jada Pinkett Smiths rollefigur der, så derfor er jeg Niobe.
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?Jeg ble kalt lil' c av familien min i australia når jeg var liten, det har liksom hengt ved da. Navnet mitt begynner på C og er vanskelig å uttale på engelsk, så da ble det sånn. (lil' for little) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tusenkunstner
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?Samme som jeg har hatt på SG, SM og NM. Solen = Solveig som jeg heter. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?Jeg er litt tustete av meg. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Hva er historien bak nicket ditt?Mitt nick og avatar henger sammen. Avataren er nebbiolo-druer (min favortittdrue på vinfronten). Nebbiolo kommer av det italienske ordet nebbia som betyr tåke, ettersom det det er mye tåke i Nord-Italia under vinhøsten. |
|
|
|
#7 |
|
Originala
|
Sv: Hva er historien bak nicket ditt?Jeg skulle komme opp med et nick inne på et annet forum, og på en så_der-dag føltes Fadeses om et passende nick. Skiftet til Fadese da jeg ville være litt mer anonym inne på NM, og brakte det med over hit. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nærmer seg
|
Sv: Hva er historien bak nicket ditt?
Altså mobilen, håper for alt i verden at gutta på joben ikke er her...
|
|
|
#10 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er historien bak nicket ditt?Ville være litt anonym og ville ha et nick som var en del anderledes enn alle de andre. Ville og ha et annet nick enn hva jeg bruker andre steder. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
I farta!!
|
Sv: Hva er historien bak nicket ditt?Har heitt Zip sidan eg registrerte meg på SnartGravid i 2000.
|
|
|
#13 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hva er historien bak nicket ditt?Jeg er vokalisten i Evanescence, jeg.
|
|
|
|
#14 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er historien bak nicket ditt?Hadde en periode hvor troll var dødskult. Det var omtrent samtidig som jeg fant ut at chatting var kult, og da måtte jeg ha et typisk norsk navn til nick. Siden har det bare blitt hengende etter. Jeg er ikke 25 altså, men har dratt med meg nicket i 8 år på forskjellige steder. Glemmer aldri hva jeg har kalt meg hvor, så det er veldig praktisk. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Live and let live
|
Sv: Hva er historien bak nicket ditt?Jeg skulle registrere meg på NM, og prøvde det ene etter det andre kule nicket, og alt var tatt. Og så satt jeg til slutt og bare tulle-testet på ting, og plutselig het jeg noe av det jeg hadde tastet inn.
|
|
|
#18 |
|
godt brukt
|
Sv: Hva er historien bak nicket ditt?Jeg eier jo ikke fantasi til å finne festlige nick. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hva er historien bak nicket ditt?Jeg kan kalle deg desembermamma innimellom, om du skifter.
|
|
|
#20 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er historien bak nicket ditt?
|
![]() |
|