|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Blir du rammet av flystreiken?
Det er nettopp det jeg frykter. Vi skal ut og fly på fredag og bli borte et par dager. :biter negler:
![]() |
#4 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Blir du rammet av flystreiken?Jensemann har vel sagt at det ikke blir noen tvungen lønnsnemd med det første ...
![]() |
#5 |
Passiv
|
Når oljeplatformene stenger fordi de ikke kan drive rovdrift på de ansatte som er der ute, blir det tvungen lønnsnemd asap. |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir du rammet av flystreiken?Håper streiken er avslutta til 29. mai da eg har planar om å fly fra Gardermoen til Sunnmøre i bryllaup. Ingen av dei aktuelle flyplassane er med no da, men ein kan aldri vite...
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Blir du rammet av flystreiken?Enkelte oljerelaterte bedrifter sliter nå, og for folk som ikke får hjem sine kjære fra nordsjøen er nok dette temmelig ukult.
![]() |
#8 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir du rammet av flystreiken?Blir rammet nå når Sola stenger. Installasjonen som sambo jobber på ute i nordsjøen har helikoptertransport til/fra Sola, og han skal liksom hjem i morgen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Det kan visst hende at han kan komme hjem via Haugesund, om Sola stenges. Vi får krysse fingre for det.
![]() |
#11 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
Ja, de har muligens helikopter derfra i morgen, men det var veldig usikkert. Er vist stor kamp om de få helikopterne som er disponible nå, og enkelte bedrifter betaler vist store summer for å sikre seg dem... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Blir du rammet av flystreiken?Ikkje endå. Eg burde ha vore i Oslo i løpet av denne veka, men eg trur ikkje eg planlegg noko meir før eg ser korleis dette går. Orkar definitivt ikkje buss kvar veg. Det første som er spikra er i byrjinga av juni, så eg håpar det er over innan den tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Blir du rammet av flystreiken?Vi blir ikke rammet, men føler med alle det går utover. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Yes, we can!!
|
Jo, men i morgen skulle jeg til Stavanger. Jaja, de får klare seg uten meg. :glasset er halvfullt og kalenderen plutselig tom:
![]() |
#18 |
frakoblet
|
Helt fra Afrika? Og USA? Og England?
Jeg kunne ikke vært mer uenig! Og det er slett ikke alltid man kan reise når streiken er over.
![]() |
#19 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Blir du rammet av flystreiken?Jeg er ikke direkte rammet men har liksom planer om å fly til Bergen siste helgen i mai. Så er det streik fortsatt da så vil jeg bli berørt.
![]() |
#20 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Blir du rammet av flystreiken?jupp, i jobbsammenheng |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|