Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har dere spillkonsoll(er)?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-08, 17:19   #1
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har dere spillkonsoll(er)?

Vi har PS1, PS2 og PS3. PS1 blir kun brukt til å høre lydbok, mens de to andre er i bruk. Det er guttungen her i huset som er mest interessert og han er gaaanske ivrig. Far i huset er mest interessert i å kunne spille Blue-ray og vi to andre liker best singstar.

Gammel 26-05-08, 17:24   #2
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har playstation 2 og så har ungene hver sine Nintendo DS lite. (og en gammel Nintendo) Jeg ønsker meg etterhvert en Playstation 3... mest for å spille av filmer og bilder osv og selvsagt for at ungene kan spille på den.

Gammel 26-05-08, 17:25   #3
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har ingen men hvertfall jeg vil ha Wii. Christian har sånn liten bærbar Nintendo DS da. Det er det eneste.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 17:27   #4
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Vil bare si at Wii ikke kan sammenlignes med andre! Utrolig mye gøyere.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 17:34   #5
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har en Xbox som er noen år gammel og har blitt spilt på en håndfull ganger. I våres fikk størstebarna hver sin Nintendo DS, men de bruker dem ikke veldig mye. Vi har rett og slett barn som ikke er så interessert i å spille. (og det er jeg selvsagt veldig glad for!)

Gammel 26-05-08, 17:35   #6
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi kjøpte vår første konsoll i fjor høst; Nintendo Wii. Ganske populær - gubbe har gått inn på internett via den og lastet ned noen spill fra 80-tallet

Gammel 26-05-08, 17:50   #7
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har en XBox 360, og snuppa har en DS. Begge deler blir brukt i perioder, nå er det lenge siden sist. Jeg ønsker meg wii.

Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 18:09   #8
Christina
Pauset

Medlem siden: Nov 2007
Christina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vi har xbox, xbox 360, psp, nintendo wii, nintendo ds og spill til pc.

Christina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 18:38   #9
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Har PS2 og den gamle playstation 1 samt XBOX360.

Jeg spiller overhodet ikke på de.Det er spesielt han på 13 som spiller

Gammel 26-05-08, 18:54   #10
Alva
Fullverdig medlem

Medlem siden: May 2008
Alva har et hav av muligheter foran seg
Standard

hehhe jepp, har ps2 her. jeg er en ivrig bruker på kveldtid

Alva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 07:29   #11
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Vi har mange. Vi har to Xbox-er og flere andre typer (husker ikke hvilke). Ungene har hver sin Nintendo DS. Ungene mener at jeg trenger en egen. Spilles heller lite på de. Eldstemann spiller stort sett på pc-ene og jentene spiller lite.

Gammel 27-05-08, 13:03   #12
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Vi har en PS2, men den blir lite brukt. I tilegg har vi en gammel Nintendo, og guttene har hver sin Nintendo DS Lite som blir mye brukt.

Gammel 26-05-08, 17:56   #13
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, vi har ikke dette. Men mannen har en guttedrøm om å kjøpe ett eller annet (som jeg ikke har kunnskap om). Ungene har det forløpig gøy med diverse PC spill.

Men jeg tror heller at det er vi som er unntaket. Synes de fleste omkring oss har ett eller annet i denne sjangeren.

Gammel 26-05-08, 18:29   #14
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg har følelsen av at det har blitt noe "alle" har nå, bortsett fra oss.
Vi har slett ikke hastverk med å skaffe oss det heller.
Får vi ånden over oss til å spille, låner vi av bekjente eller leier på videosjappa.
Vi ser ikke vitsen med å bruke så mye penger på noe vi ikke har tid til å bruke.

Gammel 26-05-08, 18:31   #15
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har Gamecube, PS2 og PS3, Wii og PSP og DS og Gameboy advanced.
Den siste blir ikke brukt, men de andre blir det jevnt og trutt.
Eller GameCube er det en stund siden ble brukt når jeg tenker meg om.

Gammel 26-05-08, 18:38   #16
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har PS2 og PSP, men de blir lite brukt. Å ja, også en eldgammel PS1 som er stuet langt vekk.

Gammel 26-05-08, 18:38   #17
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har x-box, x-box 360 og PSP - eller: Mannen har. Jeg kan synes gitar hero er litt gøy, ellers så blir jeg ikke grepet. Mannen derimot...

Gammel 26-05-08, 18:41   #18
VårVill
Fullverdig medlem

VårVill sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
VårVill har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg har ikke, men ungene har PS2. Jeg har spilt Singstar, norske hits, til "glede" for omgivelsene et par ganger.

VårVill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 18:42   #19
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Tror ikke det er noen i de to eldstes klasser som ikke har en eller annen konsoll (de går i 3. og 6.)
Vi har PS2 og xbox, men aller mest spilles det på mediasenteret. I tillegg har ungene diverse håndholdt; PSP, Nintendo DS og Gameboy.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 18:47   #20
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Vi har PS2, arvet av min bror. Ungene må begrenses...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:32.