|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Einsam
|
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Oppkjøring ja.. For snart 13 år siden, det var nysnø og holke, så heldig var jeg.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Originala
|
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Det gikk helt greit. Jeg var fryktelig nervøs, og at det i baksetet satt en mann i som var under opplæring (skulle begynne som sensor ved Biltilsynet) gjorde ikke nervøsiteten bedre. Rygging var det verste jeg visste, og da jeg fikk beskjed om å snu kjørte jeg så lenge for å finne en stor nok snuplass (på slike småveier) at jeg kom tilbake til stedet der sensoren ba meg snu. Så da slapp jeg unna det. Jeg måtte rygge da vi kom tilbake til Biltilsynet. Det var heldigvis helt ledig på parkeringsplassen, men jeg var alt for nervøs til å prøve å rygge skikkelig. Derfor latet jeg som jeg virkelig så i speilene, rygget bakover og håpet på det beste. Og bilen havnet utrolig nok perfekt mellom to hvite streker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!
Takk :-)
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!
GPS er tingen da altså! Jeg er kun kjent på Oslo Vest (det er jo her jeg bor) og så fort jeg skal en annen plass i Oslo bruker jeg GPSen, genialt!
![]() |
#5 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fortell meg om din oppkjøring!Jeg måtte parkere i garasjen på laksevåg senter. Rygge inn og kjøre ut. kan være greit å øve på om du ikke føler deg trygg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|