Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvis du skulle kjøpt deg nye klær uavhengig av kroppsform ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-08, 23:49   #41
tvillingmamma83
høyt og lavt
 
tvillingmamma83 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 228
tvillingmamma83 er litt kul
Standard

Sv: Hvis du skulle kjøpt deg nye klær uavhengig av kroppsform ...

trange bukser med veldig høyt liv, og capri bukser men da ser jeg ut som en pygme

__________________
stolt mamma til gutta boys
tvillingmamma83 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 04:37   #42
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis du skulle kjøpt deg nye klær uavhengig av kroppsform ...

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Ting man kan bruke når en har A-cup...


Også ville jeg tatt frem alle mine titalls singleter som ligger aller innerst i garderoben pga. for tiden utstående knokler på alle kanter.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 08:19   #43
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.765
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis du skulle kjøpt deg nye klær uavhengig av kroppsform ...

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Om latskapen ikke hadde vært i veien, skulle jeg kledt meg mer som en dame. :komfortdyr:

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 09:40   #44
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.845
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvis du skulle kjøpt deg nye klær uavhengig av kroppsform ...

Da skulle jeg kledd meg som Audrey Hepburn.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 18:51   #45
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvis du skulle kjøpt deg nye klær uavhengig av kroppsform..

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Tuller du.

Badedrakt skal du vel ha??

Jepp - den kamuflerer vomma mi. Men ikke bikini. Over mitt lik!

  Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 19:05   #46
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvis du skulle kjøpt deg nye klær uavhengig av kroppsform ...

Korte skjørt og shorts. Stroppeløse trange topper. Figursydde nette plagg.
Jeg vil ha en nett kropp!

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 22:22   #47
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvis du skulle kjøpt deg nye klær uavhengig av kroppsform ...

Jeg har kjøpt meg bikini idag. Med 1-1,5 km til nærmeste nabo må vel kroppen få seg litt sol i sommer.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 23:56   #48
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis du skulle kjøpt deg nye klær uavhengig av kroppsform ...

Kan jeg tenke uavhengig av økonomi også? Og slenge på litt bilder?

I utgangspunktet er jeg for alltid dypt preget av SJPs stil i Miami Rhapsody (ikke den sex-serien for meg), men i en drømmeverden ville jeg lekt meg litt og testet ut feks litt herfra






Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-08, 00:34   #49
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.790
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis du skulle kjøpt deg nye klær uavhengig av kroppsform ...

Klær i 1920-1930-1940-talls stil.

Grata Garbo, Marlene Dietrich, Joan Crawford, Mae West, Lauren Bacall osv.





__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-08, 10:30   #50
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.988
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle kjøpt deg nye klær uavhengig av kroppsform ...

Da ville jeg kanskje ha kjøpt meg en tøff, helt smal olabukse. Med min pærefasong og kraftige lår og hofter samt korte bein ser jeg helt fryktelig ut i slike modeller.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-08, 10:32   #51
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle kjøpt deg nye klær uavhengig av kroppsform ...

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Da ville jeg kanskje ha kjøpt meg en tøff, helt smal olabukse. Med min pærefasong og kraftige lår og hofter samt korte bein ser jeg helt fryktelig ut i slike modeller.


Sist redigert av Alfa : 16-05-08 kl 10:48.
Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-08, 11:03   #52
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.674
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle kjøpt deg nye klær uavhengig av kroppsform ...

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Da ville jeg kanskje ha kjøpt meg en tøff, helt smal olabukse. Med min pærefasong og kraftige lår og hofter samt korte bein ser jeg helt fryktelig ut i slike modeller.

Elinblu! Nå slapp jeg å skrive noe!

Jeg er dypt fascinert over smale jeans i "guttefasong". Sikkert fordi at noe sånt kan jeg ALDRI ha.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-08, 07:29   #53
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvis du skulle kjøpt deg nye klær uavhengig av kroppsform ...

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Elinblu! Nå slapp jeg å skrive noe!

Jeg er dypt fascinert over smale jeans i "guttefasong". Sikkert fordi at noe sånt kan jeg ALDRI ha.

Med bittesmå lommer bak.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 16:48   #54
kharadra
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 286
kharadra er litt kul
Standard

Sv: Hvis du skulle kjøpt deg nye klær uavhengig av kroppsform ...

.....


Sist redigert av kharadra : 15-08-09 kl 17:11.
kharadra er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 23:16   #55
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvis du skulle kjøpt deg nye klær uavhengig av kroppsform ...

En lekker Lee-bukse, en topp som fremhevet de "yppige" brystene mine, og en dressjakke med "puffermer" og innsvinget liv.

Etterpå skulle jeg sørget for at jeg hadde noen lekre kjoler i skapet, og smarte antrekk til jobb.

Etter forrige svangerskap har magen endret seg betraktelig. Mer enn før. Har selvsagt tid på meg til å "endres" tilbake igjen, men alt blir nok ikke som før. Akkurat nå er rumpe og lår i harmoni mede hverandre, mens magen fortsatt er litt gravid.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no