|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#4 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den uendelige shoppingtråden 5En stund siden jeg har vært innom denne tråden. Som dere shopper! Jeg har handlet litt i det siste jeg også, men hovedsaklig fra HM. Trengte litt billige og greie cardigans. HAndlet de i butikken og finner dem ikke på nett, men det er 2 stk. i omslagsmodell (grå og sort), en deilig grå i ullblanding, samt en tynn sort genser i ullblanding som jeg bruker til litt finere. |
|
|
|
|
#5 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Den uendelige shoppingtråden 5Jakke; som jeg skulle fått for lenge siden, men leverandør klarte ikke å levere. Nå har de fått på lager igjen, men fordi de bare kansellerte orderen uten å gi beskjed får jeg den med 20% avslag og fritt tilsendt
|
|
#6 |
|
Det ordner seg alltid
Sv: Den uendelige shoppingtråden 5Glemte jo helt ut denne iinnlegget over. Go'jakken! |
|
|
|
|
#8 |
|
Det ordner seg alltid
Sv: Den uendelige shoppingtråden 5
Jeg kjøpte min på Super G for et par uker siden. På salg til 999,- |
|
|
|
|
#9 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Også i en ok priskategori. Jeg er fristet!
|
|
#10 |
|
Det ordner seg alltid
stikk innom Super G og se. Mulig de har flere igjen. Den fantes også i en brun farge og en lys en også, tror jeg. |
|
|
|
|
#13 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Den uendelige shoppingtråden 5Etter å ha brukt den nye dunkåpa mi noen dager, har jeg oppdaget at den puster null nix nada og jeg blir kjempeklam på ryggen og til og med armene!
|
|
#14 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den uendelige shoppingtråden 5Den er flott, Kokos, men husk at slike som ikke kan åpnes foran fort blir veldig varme også - og så er de et herk å ta på og av. Been there, done that...
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den uendelige shoppingtråden 5Sort,kort Moncler dynjakke med pels på hetta. |
|
|
|
|
#16 |
|
Har bakt søte kaker
|
Den har glidelås foran, det ser bare ikke sånn ut, den går litt på skrå nedover. Det er liksom et panel foran som man knepper over. Veldig kjapt og greit. Jakka er testa ut i dag og jeg ble ikke klam, bare varm og god.
The deadline for complaints was yesterday vinterbolle jan 2007 sommerbolle juni 2010 minibolle mai 2012 Sist redigert av kokosbolle : 08-11-08 kl 17:14. |
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Denne forelsket jeg meg fullstendig i når jeg var i London, men da hadde de den ikke i annet enn lys-lys lilla... Hvor har du kjøpt denne, og hvor mye måtte du ut med? |
|
|
|
|
#18 |
|
Har bakt søte kaker
|
Kjøpt på Bikbok, for 2300,-. Har brukt den så mye og fått masse komplimenter!
![]() |
|
|