|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: En nykommer utfordrer forumreglene
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og hvorfor har ikke min sjokoladejunkieavdeling tenkt på dette?
|
|
|
|
#4 |
|
Textrovert
|
Sv: En nykommer utfordrer forumregleneSpørsmålet er bare hva stakkars Øyvind skal ta med!? Finnes det noe sjokolade eller godteri som starter på Ø?
|
|
|
#5 |
|
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Helt avsporet nå... Tenker bare på sjokolade som begynner på min forbokstav
|
|
|
#6 |
|
Fola Blakken
|
Sv: En nykommer utfordrer forumregleneJeg klarer meg forholdsvis godt her inne uten å være fotballengasjert oftere enn annenhver sommer.
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: En nykommer utfordrer forumregleneJeg har en gubbe som er halvgal etter fotball, så jeg vet at det er EM ja. |
|
|
|
#8 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En nykommer utfordrer forumregleneLiven:
|
|
|
#9 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: En nykommer utfordrer forumregleneDet er bare en ting jeg ikke helt skjønner; hvorfor skryter man av at man ikke vet at det er EM i fotball? Betyr ikke det bare at man ikke har åpnet en avis, vært innom nettavisene eller sett på tv i det siste? En ting er å ikke interessere seg for fotball, noe annet er å være ignorant i forhold til hva som foregår rundt en... |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bedreviter
|
Nei, det betyr det ikke. Det betyr at man ikke åpner sportsbilaget, hører på radiokanaler som sender sport, ser på sportssendinger på TV eller følger med når noen snakker om fotball. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
© All rights reserved
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Jeg er ikke enig med deg. Forøvrig undøvendig med en |
|
|
|
|
|
#14 |
|
På lukket avdeling
|
Sv: En nykommer utfordrer forumregleneJeg vet at det er EM, men det er bare fordi tirsdagene er amputert. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
© All rights reserved
|
Veldig enig. Jeg interesserer meg ikke for tennis, men registrerer ofte når det er store turneringer. Da står det på avisens førstesider (om enn med liten skrift i forhold til fotball) ,eller det er en ev hovedsakene på nyhetere. (Om enn helt til slutt: "Og til slutt tar vi med at Hans Balleteig vant årets Frensh Open".) |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Bedreviter
|
Det må du gjerne mene, men jeg kan forsikre deg om at det er fullt mulig å lese både papir- og nettaviser, høre på radio og generelt få med seg de viktige nyhetene uten å registrere at det er EM. Det er ikke en gang en utfordring. Det eneste sportsarrangementet jeg sliter med å filtrere ut fullstendig er vinter-OL. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
WF: Sausnebbet
|
Men, det er da alltid rimelig mye fotballgreier i avisene, på radio, på nettet og på nyhetene. Er det ikke norsk toppfotball, så er det engelsk fotball, eller italiensk eller spansk eller indre gokk-fotball. Sanseapparatet mitt registrerer fotball igjen, og så blar eller ruller eller zapper jeg meg videre til det interessante stoffet. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bedreviter
|
Nemlig. |
|