|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Forbokstavene i navnet mitt.
|
|
|
|
#3 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Jeg er veldig glad i nicket mitt og har brukt det "alltid". Opprinnelig var det det min far, på fleip, fortalte min mormor at jeg skulle hete da jeg ble født. Hun ble veldig sånn: |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Jeg har hatt endel nick (blant annet SMs lengste
|
|
|
#5 |
|
kamerat
|
Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?
Zelvzagt.
|
|
|
#6 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?<-- Peker på avataren.
|
|
|
|
#7 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Jeg meldte meg inn i forumet her med bokstaver fra for- og etternavnet mitt: StiBy. Brukertittelen min var Optimist. Dødskjedelig nick, (og Sitron trodde jeg var en mann...) så jeg la ut en tråd og ba om forslag til nytt nick. Beste forslaget var fra Miss Norway som foreslo at jeg kunne ha brukertittelen som nick. Dermed ble det Optimist, noe jeg liker veldig godt og som beskriver meg som person.
|
|
|
|
#8 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Kokte spaghetti til middag da jeg skulle registrere meg. Siden spaghetti var et dumt nick, så ble det Fusilli i steden.
|
|
|
#9 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Thula er et nick jeg har hatt siden jeg var 13-14 et sted. Spilte rollespill på den tiden og min første karakter var en prestinne ved navn Thula. Siden har det liksom stuck on me. Opprinnelig er det vel fra Sagaen om Isfolket, Tula, engel med svarte vinger. Jeg la til en H fordi det opprinnelige navnet mitt begynte på Th-, og da ble det liksom mer mitt. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Mitt nåværende nick er klangmessig litt likt fornavnet mitt. Og ellers er det en omstokking av bokstavene i hele navnet.
|
|
|
|
#11 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Brukte navnet mitt før, så begynnte jeg å lete etter nytt nick og ingen likte mitt forlslag
Tok saken i egne hender.
Sist redigert av Honda : 15-06-08 kl 20:45. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
ØY! DM skal da ikke ha æren for noe JEG har gjort! |
|
|
|
#13 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
|
|
|
|
#14 |
|
WF: BNBE
Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Jeg registrerte meg på et annet forum med forbokstavene til datteren min, og så ble det med over hit. Ikke så veldig fantasifullt. På en del andre forum heter jeg noe annet, og jeg vurderer stadig å bytte.
|
|
|
|
#15 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Jeg er Pratchettfan og Esme «Granny» Weatherwax er en heks/klok kone/lege/psykolog/irriterende know-it-all som jeg tror at jeg ligner på. Det kan vel i så fall Skilpadda, Ben og Teo av- eller bekrefte.
|
|
|
#16 |
|
Stiv
|
Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Vi hadde fargen magnolia på veggene i stuen da jeg registrerte meg på SM for første gang. Avataren min er et bilde av et magnoliatre i full blomst.
|
|
|
|
#17 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Bauche er kjælenavnet mitt - med utspring i en slurvete skrivemåte av navnet mitt.
|
|
|
#18 |
|
Bedreviter
|
Ingen kommentar. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Hvordan kom du fram til nicket ditt?Jeg syntes det var uhorvelig vanskelig å komme på et nick da jeg registrerte meg på SM for fem år sida. Endte opp med å stjele navnet til ei venninne på den andre siden av kloden, og har forsåvidt vært fornøyd med det.
|
|
|
#20 |
|
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
Avatarbildet ditt (eller et bilde som ligner veldig) pryder også omslaget av 'Godt nytt', en utgave av det nye testamentet vi fikk før konfirmasjonsundervisningen i sin tid.
|
![]() |
|
|