|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Tips om aktiviteter en søndag i Bergensområdet?Vi er på ferie i området Voss, Ulvik, Bergen noen dager og lurer på om noen har et tips om hva vi kan finne på en regnfull søndag. Altså i morgen.
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008) Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid! Sist redigert av Lucifer : 21-06-08 kl 19:09. Årsak: Den stavingen, den stavingen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Tips om aktiviteter en søndag i Bergensområdet?Akvariet, men det er vel litt dyrt.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips om aktiviteter en søndag i Bergensområdet?Vi sendte pappaene avgårde med barna til akvariet og ble hjemme selv. Dette pga plassmangel i bilen. Det var litt deilig med noen timer uten barn også da.
![]() |
|
|