Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-07-08, 16:02   #61
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Alfa, har jeg gått glipp av deg i Dyreparken?

Eg var der på torsdag.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 16:18   #62
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?

Vi var der midt i juli sist med 1 åring og 3,5 åring. Hadde det kjempe flott, og selv om det var en del folk, så bød det faktisk ikke på så mange problemer egentlig. Tenkte ikke så mye på det. Var ikke på Sabeltann show. Skal en tur neste år også med 6 og 4 åring, og det blir nok ikke Sabeltann da heller. De er ikke så interessert i det lenger, da de har sett det en del på dvd. Det er mer dyr og tivolibiten som lokker + evt. bading om det er vær for det.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 16:24   #63
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.088
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg var der på torsdag.

Vi dro fra Kristiansand på onsdag.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 17:05   #64
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Vi hadde ein fantastisk tur dit med vår treåring for nokre dagar sidan. Både han og vi storkosa oss, og suksessen skal nok heilt sikkert gjentakast.

Som oss i går! Jeg elsker parken og vi kommer garantert til å komme tilbake - igjen og igjen. Poden storkoste seg og høydepunktet var å seile med Den Sorte Dame og ikke minst se Kaptein Sabeltann høyt oppe på borgen sin. Fikk også avlevert siste smokk, som vi "glemte" å sende inn i våres da han sluttet med smokken.

Løvehuset var forresten åpent mellom 12 og 17 tror jeg det var. Vi var der inne, men så ingenting til småtassene, da de gjemte seg godt bort i hulen sin.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 17:31   #65
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?

Vi skal dit 1. og 2. august.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 18:48   #66
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?

Vi var der med Søster-familien for en drøy uke siden. Det var kjempe vellykket. Fire voksne, en treåring + og to ettåringer i vogn. Vi sto lenge i kø ved inngangen (kom rett etter åpningstid), men da vi var vel inne, ble vi ikke plaget av at det var mye folk. Det er jo et kjempestort område.

Har bare positivt å si om parken, masse å se (min ettåring foretrakk apene i apeskogen - de man kan se på kloss hold, samt ponniene) og mye å gjøre for de litt større: badebasseng, karuseller og båtturer. Vi skal definitivt tilbake.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 18:54   #67
Elis
*Happy*
 
Elis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 1.739
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?

Vi så Kaptein Sabeltannshowet på tirsdags kveld og var i Dyreparken på onsdagen denne uka.
Minstemann på 5 år og mellomste på 8 år så showet for første gangen.
De syntes det var en flott forestilling, det samme syntes mannen og jeg.
Dagen i dyreparken var kjempefin. Vi fikk kjørt med Den Sorte Dame og trikkefører Syvertsen.
Tror vi tar en tur til neste år også.

__________________
Elis
1996 ~ 2000 ~ 2003
Elis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 20:03   #68
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?

Vi var der på mandag. Jeg må innrømme at jeg syns Dyreparken ikke er så veldig stas i juli, med lange køer og folk som tråkker i bena på hverandre. Jeg får litt "familieoverdose".
Men nå bor jo vi i en avstand som gjør at vi kan bruke parken ellers i året, og jeg liker meg mye bedre da.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 20:54   #69
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dyreparken i Kristiansand, verdt et besøk?

Tips til dere som skal i Dyreparken; kjøp billetter på nett før dere drar, så slipper dere å stå i kø for å komme inn i allefall. Det føltes herlig å gå forbi den lange køen med billett-utskriften våre.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no