Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bloggere!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-08, 00:30   #1
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Bloggere!

Kremt...

Jeg har oppdaget at det finnes en interessant del av forumet, som jeg i all hovedsak går glipp av. Til nå har jeg lest de få bloggene som er åpne for alle, men nå ser jeg jo at det blir færre og færre av dem.
Så, hvordan går jeg fram for å bli inkludert i det gode selskap?

Ser for meg flere strategier:
- Prøve å framstå som snill og grei og interessant og intelligent, og håpe at noen får så lyst til å bli kjent med meg at de slipper meg inn i bloggen sin?
- Stalke de interessante folka her inne, dvs finne ut om de har en blogg, og ydmykt be om tilgang? (Per PM? Prikk?)
- Satse på at denne tråden gjør susen, sånn at de som bare har stengt bloggen sin for at den ikke skal ligge helt åpent på verdensveven, gir meg tilgang?
- Eller er det sånn at jeg rett og slett må starte en egen blogg; litt sånn "hvis jeg får se din, så får du se min"?

Tips til aktuelle bestikkelser og alternative innfallsvinkler mottas med takk.

  Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 00:32   #2
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bloggere!

Spør. :enkel:

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 00:34   #3
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bloggere!

Innlegget ditt funket på meg, i alle fall.

Jeg tror ellers den beste måten er å opprette en åpen blogg selv, poste noen innlegg og be om tilgang til andre blogger fra din egen blogg. Det er mye hyggeligere å gi noen tilgang som vises litt på bloggesiden selv. Og siden du ikke kan vises i andres blogger før de har gitt deg tilgang, er det enkleste å vises litt i egen blogg. Du kan alltids stenge den senere.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 00:35   #4
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bloggere!

Ellers så vil de fleste gi tilgang på direkte forespørsel, tror jeg, så som Mumrik sier: spør.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 00:42   #5
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bloggere!

Ok, så det enkle er altså det beste.

Jeg skal legge hodet i bløt og vurdere om det er noe i mitt ganske så ordinære liv som er en blogg verdig.

  Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 00:53   #6
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bloggere!


Fiiine bloggene. Takk!

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no