Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor får jeg kjøpt smørpulver til popcorn?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-08, 23:47   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt smørpulver til popcorn?

Ja, man spiser da det i tillegg.

Gammel 24-07-08, 23:49   #2
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Dessert, liksom.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 07:41   #3
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Du trenger det ikke. Du kan nøye deg med popcorn når du er på kino. Det blir jo ikke like godt hvis du spiser det for ofte.

:enda mer hjelpsom:

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 08:12   #4
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Bergen kino selger det (solgte ihvertfall sist jeg var der) *hjelpsom for andre som ikke er i Bergen*

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 08:30   #5
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lager popcorn på gammelmåten, jeg. Pose med harde korn helles i en stor gryte med litt smør nederst, og så poppes det i vei. Da kan man jo helle vanlig smør over. Smørpulver er sikkert ikke særlig sunt.

Gammel 25-07-08, 09:48   #6
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg lager popcorn på gammelmåten, jeg. Pose med harde korn helles i en stor gryte med litt smør nederst, og så poppes det i vei. Da kan man jo helle vanlig smør over. Smørpulver er sikkert ikke særlig sunt.

Nå husket jeg plutselig på at for mange år siden før vi fikk mikro så poppet jeg harde popcorn med veldig mye smør i kjelen, også helte jeg over smeltet smør etterpå. Skikkelig sundt sikkert.

Det er noe eget med kinopopcorn uansett.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-08, 04:49   #7
pucca
Nybegynner

Medlem siden: Jul 2008
pucca har et hav av muligheter foran seg
Standard

Heia!
Sa vi var på kino og så "Mama Mia" så jeg at de solgte mange forskjellige strøpulver. Mener bestemt at jeg så smørpulver også! Kiosken i vår kino tilhører kjeden Location. Lykke til

pucca er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-08, 14:30   #8
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av pucca, her.

Heia!
Sa vi var på kino og så "Mama Mia" så jeg at de solgte mange forskjellige strøpulver. Mener bestemt at jeg så smørpulver også! Kiosken i vår kino tilhører kjeden Location. Lykke til

Skal sjekke så fort jeg kommer i nærheten av en slik kiosk. Tenkte jeg skulle prøve smørpulver over Orvilles Butter popcornet. Brum Brum.

Gammel 26-07-08, 19:57   #9
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Her har de som sagt solgt det på kinoen lenge.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-08, 23:45   #10
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av pucca, her.

Heia!

Er du fra polarsirkelbyen? :nysgjerrig:

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 16:07   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg spiser ikke popcorn for helsens skyld. Og nei, det blir ikke like godt.

Gammel 25-07-08, 16:13   #12
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi har ikke meny eller ultra. og på ica her har de det ikke inne

Gammel 26-07-08, 23:43   #13
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Vi har ikke meny eller ultra. og på ica her har de det ikke inne

Jeg tror du må myse bedre i hyllene på butikkene, for jeg kan love deg at de fleste butikkene her har smørpopcorn.

Lurer på om ikke Arhaug også har det, skal ikke banne på det, men Prix på Gruben har garantert.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-08, 23:53   #14
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Jeg tror du må myse bedre i hyllene på butikkene, for jeg kan love deg at de fleste butikkene her har smørpopcorn.

Lurer på om ikke Arhaug også har det, skal ikke banne på det, men Prix på Gruben har garantert.

Jeg har jo sett mange ganger. Og spurt.

Gammel 25-07-08, 16:06   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Det synes ikke jeg, overhodet ikke. Jeg laget det alltid sånn før, men synes ikke det man måle seg med smørpulveret.

Gammel 25-07-08, 16:15   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Ica kan ta de inn om du spør. Mas på dem.

Gammel 26-07-08, 21:21   #17
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ica kan ta de inn om du spør. Mas på dem.

De holder på å gå konkurs så de får ikke ta inn noe uten om det som står i hyllene.

Skulle kanskje få ny eier ,igjen.. Så man får se--

Gammel 25-07-08, 18:20   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Åh! Men hvorfor har de da kommet med en egen type som er uten transfett? Kanskje den er fettredusert også?

Må kjøpe en pakke i helgen, det er jo ferie. Etter ferien blir det andre boller. Ja altså, ingen boller i det hele tatt. Boller ... Fader, jeg satt og leste i en Espelid-kokebok på do i morges () og fikk lyst til å bake kanelboller. Nei, jeg skal ikke.

Gammel 25-07-08, 18:24   #19
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hvor får jeg kjøpt smørpulver til popcorn?

Karri på popcorn er godt. :deltar:

(Dvs. karri i smøret, i gryten.)

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 18:54   #20
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Åh! Men hvorfor har de da kommet med en egen type som er uten transfett? Kanskje den er fettredusert også?

Den inneholder 30g fett pr 100g så tror ikke den er fettredusert nei.

Kanskje de har solgt både med og uten transfett en periode for å bli kvitt lageret. Så blir det bare uten transfett framover. Hvorfor skulle noen velge å kjøpe med transfett når man kan få samme produkt uten?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:00.