|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en skriver eller en leser?Jeg skriver dersom jeg har noe konstruktivt eller forsøksvis morsomt å komme med.
|
|
|
|
#2 |
|
kamerat
|
Sv: Er du en skriver eller en leser?Jeg leser uhorvelig mye mer enn jeg skriver, og er nok grunnleggende en observatørtype, men jeg innser jo at jeg har rablet ned en god del likevel. Jeg er dog glad i å skrive og blir kisteglad når jeg får det til akkurat som jeg vil, jeg gjør jo det. Men noen stor trådstarter er jeg ikke.
|
|
|
#3 |
|
Bedreviter
|
Sv: Er du en skriver eller en leser?Begge deler, tror jeg. Jeg leser mye mer enn jeg skriver, men jeg bruker ganske lang tid på mange av innleggene mine og har skrevet en del av dem, så tidsmessig er jeg ikke sikker på hva jeg bruker mest tid på i snitt. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Sv: Er du en skriver eller en leser?
Har du ikke skrevet alle innleggene dine?
|
|
|
#6 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Er du en skriver eller en leser?Jeg leser helt klart mer enn jeg skriver. Og svarer oftere enn jeg starter tråder. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bedreviter
|
Sv: Er du en skriver eller en leser? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en skriver eller en leser?Leser...
Fru Snurp (70tallet) og Gla'gutten ♥ (2008) Sist redigert av Fru Snurp : 30-07-08 kl 20:59. Årsak: plutselig selvinnsikt. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
flisespikker
|
Jaa ... men det skrev jeg jo i bloggen at jeg skulle, minst et døgn før jeg gjorde det. (Midt i fellesferien, riktignok, men hallo!) Og jeg skrev at alle som ville skulle få tilgang. Du skulle ha det nå, du også?
|
|
|
#10 |
|
Princess Skids and Scars
|
Ja takk. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Er du en skriver eller en leser?Helt klart en leser. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bedreviter
|
Sv: Er du en skriver eller en leser?Hvis dette har noe med "typer" å gjøre, så er jeg definitivt en "prater" mer enn en "lytter" i RL, men jeg vet ikke om jeg synes det lar seg omskrive til nettbruk sånn helt uten videre. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
ctrl+z
|
Sv: Er du en skriver eller en leser?Jeg er definitivt en skriver. Det er få tråder jeg bare leser i, jeg slenger som regel ut en mening der jeg er inne. Jeg er utbredt skravlet IRL også.
|
|
|
#14 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Er du en skriver eller en leser?Jeg leser mye mer enn jeg skriver
|
|
|
#15 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en skriver eller en leser?Jeg leser mye og skriver lite.
|
|
|
|
#18 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
Sv: Er du en skriver eller en leser?Definitivt en leser. Bryter en vane nå - pleier ikke å svare når mange (noen ) før har skrevet det jeg har på hjertet.
|
|
|
#19 |
|
kamerat
|
Sv: Er du en skriver eller en leser?Jeg elsker naturligvis å svare (riktig) på spørsmål av alle slag. :bombe:
|
|
|
#20 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() |
Sv: Er du en skriver eller en leser?Jeg er en leser. Jeg har til dags dato ikke skrevet et innlegg her inne. Dog har jeg lest flittig i over ett år. |
|
|
|
![]() |
|
|