|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
nygift
|
![]() DrømmelekeJa hva var din drømmeleke da du var barn?
![]() |
#2 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: DrømmelekeFotball, hadde mange timer med den ute på plenen
![]() |
#3 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: DrømmelekeBarbie her også. Mine hadde forøvrig ofte kortklipt, rødfarget hår etc. Og ofte var de pene, barbiedukkene var slemme og innbilske, men de skamklipte var snille og sympatiske.
![]() |
#4 |
Originala
|
![]() Sv: DrømmelekeDet må nok bli (baby)dukka mi. Jeg var skikkelig glad i den, ja det er nesten så jeg fortsatt vil omtale den ved navn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: DrømmelekeJeg var et utebarn og det jeg ønsket meg mest, og fikk, var en gul og sort BMX cross-sykkel.
![]() |
#6 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: DrømmelekeOgså må det nevnes at jeg var veldig glad i bamser da jeg var liten. Sånn at jeg prata med dem, og laget en plan på hvilken bamse som skulle ligge i senga til hviken tid og sånn.
![]() |
#7 |
godt brukt
|
![]() Sv: DrømmelekeSparkesykkel Sist redigert av Mandarin : 31-07-08 kl 21:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: DrømmelekeDukker. Vi var veldig mye ute og vi hadde ikke lekehus, men lekte oppover fjellkanten. Hadde innredet hele fjellkanten som stue, kjøkken og alt man trenger.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: DrømmelekeSykkel, rulleskøyter, selvlaget pil og bue, lego, playmo, barbie, my little pony, bøker og lekemikroskop. Eller så ønsket jeg meg sparkesykkel og sega, men fikk det aldri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Av og på bruker
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
![]() Sv: DrømmelekeDukka mi (som jeg forresten klipte helt kort da.....) og sykkelen min. Jeg var veldig mye ute som liten, så de lekene jeg hadde passet stort sett til å leke med både ute og inne (altså ref dukka mi som jeg trillet i vogn).
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: DrømmelekeHest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: DrømmelekeJeg ønsket meg det samme hvert år til jeg startet på skolen, pysj. Ønsket meg aldri leker som jeg kan huske på. Men manglet aldri noe. Vi var først ute med data, div spill, video, så jeg tror kanskje att jeg aldri rakk å ønske meg noe. (Har eldre søster, kan kanskje ha noe å si det å!!)
![]() |
#13 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: DrømmelekeDet jeg ønsket meg og ikke fikk er det jeg husker best. Meccano og dampmaskin, |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
trøtt
|
![]() Sv: DrømmelekeJeg ønsket meg Barbiedukker, men fikk Sindy. Det var ikke like stas, selv om jeg lekte mye med dem. Dessuten ønsket jeg meg sminkedukkehode, noe jeg aldri fikk.
![]() |
#15 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Drømmeleke
Er du meg?
![]() |
#16 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: DrømmelekeJo, jeg ønsket meg pil og bue og apache-sykkel MED speedometer. For det hadde gutta som jeg hadde som leke-kamerater. Men det fikk jeg aldri.
![]() |
#17 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: DrømmelekeDet må bli en delt førsteplass til guttebabydukken min som het Renè fordi det var det vakreste navnet i verden og det skulle barnet mitt hete når jeg ble stor, og Teela (He-man)-figuren min som jeg fikk da min bror hadde bursdag og jeg gråt så hjerteskjærende over å ikke få presanger at min far kjørte meg til lekebutikken og lot meg får velge ut noe.
![]() |
#18 |
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drømmeleke
Jeg ønsket meg Barbie, men fikk Ken.
![]() |
#20 |
Aktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: DrømmelekeBabydukke som kunne gråte når du trakk ut smokken!!! Det var mitt høyeste ønske noe jeg aldri fikk. Foreldrene mine var hippier og kjøpte aldr leker untatt en bamse og en kassagitar jeg fikk av pappa.... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|