|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Viser tenner
|
Sv: Synes du at du er pen?Noen dager er jeg tøff i pysjamas, men andre dager er jeg jeg ikke tøff i noen ting ... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du at du er pen?Jeg synes ikke at jeg er det minste pen, men jeg får stadig høre det helt motsatte. Jeg resonnerer jo ofte over hvorfor noen skulle gidde å i det hele tatt si noe som helst om det om de ikke mener det, men allikevel føler jeg det ikke sånn selv. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du at du er pen?Jeg er stortsett fornøyd med mitt eget utseesnde. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
nygift
|
Sv: Synes du at du er pen?For en stund siden begynnte jeg å få kommentaren "så tynn du har blitt" eller "så mye du har tatt av deg", jeg avfeide dem, jeg følte meg langt fra tynn.
|
|
|
|
#5 |
|
Pauset
|
Sv: Synes du at du er pen?Jeg har jo hørt det av andre... men aldri følt meg veldig pen selv. Jeg føler meg ikke stygg heller, bare gjennomsnittlig. Jeg ser på bilder fra jeg var yngre og tenker at DA var jeg pen, slank osv. Nå streber jeg vel litt etter det.. se ut som jeg gjorde da, med modifikasjoner da selvfølgelig. Men vet at en slank kropp = jeg føler meg pen. Teit men sant. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Pauset
|
Sv: Synes du at du er pen?
Meg selv bare. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Synes du at du er pen?Jeg har ett bilde av meg selv hvor jeg synes jeg er ganske pen, og et er i bryllupsalbumet. Som andre, så har jeg dager hvor jeg kan synes jeg ser mer vellykket ut enn andre dager, men jeg ser ikke på meg selv som pen. Jeg har alltid vært veldig kritisk til meg selv, og jeg er fæl til å sammenligne meg selv med andre.
|
|
|
#9 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Synes du at du er pen?Jeg syns jeg har et nokså ordinært utseende. Noen ganger føler jeg meg fin, når jeg er glad, går med klær jeg trives i, eller er ok på håret. Andre ganger blir jeg litt sur over utseendet mitt, og føler meg musegrå og småtjukk. Vanligvis er jeg ikke så veldig bevisst på hvordan jeg tar meg ut. Jeg kler meg, tar på mascara og ordner håret, men orker ikke fikse på fasaden i løpet av dagen.
|
|
|
|
#10 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Synes du at du er pen?Jeg synes ikke at jeg er pen. Fri og bevares! Om noen forteller meg at jeg er pen tror jeg enten at de er pære fulle eller at de vil oppnå noe. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Pauset
|
Fikk litt lyst til å se burugla jeg nå. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Øyboer
Sv: Synes du at du er pen?Jeg liker ikke mitt eget utsende, men sliter nok mest med vekten. Ellers er det ikke så gale. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
kamerat
|
Sv: Synes du at du er pen?Jeg har ikke likhetstegn mellom pen og slank. Ikke i det hele tatt, og har aldri hatt det.
|
|
|
#20 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Synes du at du er pen?Tja, ser vel helt grei ut.
|
|
![]() |
|
|