Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synes du at du er pen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-08, 21:29   #1
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes du at du er pen?

Noen dager er jeg tøff i pysjamas, men andre dager er jeg jeg ikke tøff i noen ting ...

Stort sett er jeg fornøyd med meg selv, og tar til meg komplimentene jeg får. Å være pen kan være så mangt.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 22:01   #2
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes ikke at jeg er det minste pen, men jeg får stadig høre det helt motsatte. Jeg resonnerer jo ofte over hvorfor noen skulle gidde å i det hele tatt si noe som helst om det om de ikke mener det, men allikevel føler jeg det ikke sånn selv.
Jeg er vokst opp med foreldre av janteloven (spesielt moren min), så det er kanskje ikke så rart at selvtilliten -rent utseendemessig, aldri har vært direkte på topp.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 16:45   #3
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Jeg er stortsett fornøyd med mitt eget utseesnde.
Får jeg et kompliment så tror jeg på det

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 20:55   #4
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

For en stund siden begynnte jeg å få kommentaren "så tynn du har blitt" eller "så mye du har tatt av deg", jeg avfeide dem, jeg følte meg langt fra tynn.
Men etter en stund begynnte jeg selv å finne ut at jeg kunne komme inn i klær, så svarte jeg heller " ja, takk for det"
Så er det jo noen jeg tror mer på en andre da, men tror det har ganske mye med selvtillit å gjøre, jeg trenger å jobbe litt med den.
Jo bedre man føler seg, jo bedre ser man ut!

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 21:25   #5
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har jo hørt det av andre... men aldri følt meg veldig pen selv. Jeg føler meg ikke stygg heller, bare gjennomsnittlig. Jeg ser på bilder fra jeg var yngre og tenker at DA var jeg pen, slank osv. Nå streber jeg vel litt etter det.. se ut som jeg gjorde da, med modifikasjoner da selvfølgelig. Men vet at en slank kropp = jeg føler meg pen. Teit men sant.

Har blitt spurt om å være plussmodell da. Er faktisk litt stolt av det for det føler jeg er en bra sak å "fronte". En kropp med former liksom. Men da må jeg holde meg som nå.. og det er jeg ikke keen på.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 21:28   #6
Albertine
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg ser på bilder fra jeg var yngre og tenker at DA var jeg pen, slank osv.

Så for deg er det likhetstegn mellom pen og slank. Gjelder dette bare for deg selv, eller alle andre også?

Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 21:30   #7
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Så for deg er det likhetstegn mellom pen og slank. Gjelder dette bare for deg selv, eller alle andre også?

Meg selv bare.

Har venninner som er større enn meg, men FLOTTE. Det mener jeg virkelig.
Det handler mer om at jeg mistrives med de ekstra kiloene og vet hvordan jeg KUNNE sett ut. Jeg var rett og slett penere før i mine øyne. Det var også veldig deilig å ikke tenke på "å jeg ser tjukk ut" HELE tiden...

Jeg har virkelig et ambivalent forhold til det.

Gammel 02-08-08, 21:35   #8
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har ett bilde av meg selv hvor jeg synes jeg er ganske pen, og et er i bryllupsalbumet. Som andre, så har jeg dager hvor jeg kan synes jeg ser mer vellykket ut enn andre dager, men jeg ser ikke på meg selv som pen. Jeg har alltid vært veldig kritisk til meg selv, og jeg er fæl til å sammenligne meg selv med andre. Jeg har lightened up litt de siste årene, men er fortsatt veldig streng med meg selv...

Gammel 02-08-08, 21:26   #9
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns jeg har et nokså ordinært utseende. Noen ganger føler jeg meg fin, når jeg er glad, går med klær jeg trives i, eller er ok på håret. Andre ganger blir jeg litt sur over utseendet mitt, og føler meg musegrå og småtjukk. Vanligvis er jeg ikke så veldig bevisst på hvordan jeg tar meg ut. Jeg kler meg, tar på mascara og ordner håret, men orker ikke fikse på fasaden i løpet av dagen.

Som oftest blir jeg veldig glad for komplimenter, og tror at folk mener det de sier, men noen ganger tenker jeg i mitt stille sinn at de driver veldedighet til en kjedelig kjerring.

Gammel 02-08-08, 21:31   #10
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes ikke at jeg er pen. Fri og bevares! Om noen forteller meg at jeg er pen tror jeg enten at de er pære fulle eller at de vil oppnå noe.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 21:33   #11
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg synes ikke at jeg er pen. Fri og bevares! Om noen forteller meg at jeg er pen tror jeg enten at de er pære fulle eller at de vil oppnå noe.

Fikk litt lyst til å se burugla jeg nå.
Nekter å tro at du er så fæl...

Gammel 02-08-08, 21:34   #12
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Fikk litt lyst til å se burugla jeg nå.
Nekter å tro at du er så fæl...

Berglijot er pen!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 21:36   #13
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Berglijot er pen!

Har du sett meg? :angst:

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 21:35   #14
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Føler meg ikke videre pen og hører det vel ikke akkurat så ofte. De gangene jeg hører det så blåser jeg det vel mest bort og blir flau.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 21:37   #15
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Føler meg ikke videre pen og hører det vel ikke akkurat så ofte. De gangene jeg hører det så blåser jeg det vel mest bort og blir flau.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 21:27   #16
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vel. Nei. Skal jeg tro på de som sier at jeg er pen må jeg jo tro på de som sier at jeg er stygg også. Da er det bedre å ikke tro noen ting og heller ha på kule klær.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 21:29   #17
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker ikke mitt eget utsende, men sliter nok mest med vekten. Ellers er det ikke så gale.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 21:50   #18
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Vel. Nei. Skal jeg tro på de som sier at jeg er pen må jeg jo tro på de som sier at jeg er stygg også. Da er det bedre å ikke tro noen ting og heller ha på kule klær.

Nei. Dette ble helt feil, og dette spørsmålet er et av de vanskeligste jeg vet.
Jeg vet at andre synes at jeg er pen. Jeg synes det ikke selv. Det er mildt sagt forvirrende, for meg også. ...og jeg skulle ønske at jeg ga beng.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 21:32   #19
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke likhetstegn mellom pen og slank. Ikke i det hele tatt, og har aldri hatt det.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 21:34   #20
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Tja, ser vel helt grei ut.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:37.