Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synes du at du er pen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-08, 00:07   #1
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Synes du at du er pen?

Nei jeg synes ikke jeg er pen.

Gammel 03-08-08, 01:40   #2
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Nei jeg synes ikke jeg er pen.

Men gubben sa at jeg var det nå da, tror han har baktanker i kveld

Gammel 03-08-08, 00:13   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Njæsj.
Pen vil jeg ikke si at jeg er. Sjarmerende kanskje?

For meg hander det nok også om hvordan jeg føler meg selv.. da jeg var på mitt slankeste så la jeg nok i litt ekstra i å se fin ut og, for da følte jeg meg mer vel. Nå blir jeg bare oppgitt når jeg ser meg i speilet, og motivasjonen blir litt borte.

Fotogen er jeg ikke.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 00:16   #4
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er vel ganske ordinær, men jeg misliker ikke utseendet mitt eller. Enkelte ting liker jeg godt, andre ting kunne jeg godt vært foruten. Jeg er elendig til å ta i mot komplimenter, det klarer jeg rett og slett ikke.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 00:19   #5
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har et inntrykk av at de som ikke liker å bli tatt bilde av, heller ikke er fotogene.
*absolutt ikke fotogen*

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 00:20   #6
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Jeg har et inntrykk av at de som ikke liker å bli tatt bilde av, heller ikke er fotogene.

Dette blir i grunnen et "høna eller egget"-tema.

Gammel 03-08-08, 00:18   #7
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Okei, det er kanskje en liten avsporing, men med den rotete hjernen jeg har, så ramlet denne historien inn i hodet mitt nå:

For noen år siden var Greymannen og jeg på Rema og handlet. Der satt det noen bekjente og hadde kakelotteri til inntekt for musikklaget i kommunen.
"Skal du ha lodd?" spurte de.
"Nei, takk." svarte jeg. "Jeg har hatt hell i kjærlighet, jeg."
Et par meter lenger bak kom Grey-mannen (som var treg fordi jeg snek meg unna pakking og bæring ).
"Skal du ha lodd, da?" spurte de. "Ja takk, jeg tar for 20 kroner, jeg." svarte Greymannen, og vant ei diger bløtkake.

Gammel 03-08-08, 00:21   #8
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville også glatt gått i bikini i butikken om jeg hadde hatt kroppen til Hasselnøtt.

Gammel 03-08-08, 00:23   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg tror forresten man blir "penere" om man har et avslappet forhold til seg selv? Både utseendetmessig og kroppen. Noen prøver nok litt for hardt, og da er det ikke alltid det blir vellykket. Usikkerhet skinner også igjennom vil jeg påstå. Trygghet gir ofte en selvtillit som gir rak holdning og god utstråling.

Gammel 03-08-08, 00:36   #10
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er helt grei, lixom.

Jeg er derimot litt sur. Vi har nettopp sett "No country for old men", en kritikerrost film jeg virkelig gledet meg til. Men, jeg glemte jo at det nye nå er filmer med unhappy ending, evt. ingen ending i det hele tatt. Det var akkurat som de kjørte rulletekst da de slapp opp for penger. Fryktelig irriterende, var meningen at vi skulle tenke oss til en slutt? Ville jeg absolutt tenke hadde jeg leid en bok i stedet.

Gammel 03-08-08, 01:39   #11
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg er helt grei, lixom.

Jeg er derimot litt sur. Vi har nettopp sett "No country for old men", en kritikerrost film jeg virkelig gledet meg til. Men, jeg glemte jo at det nye nå er filmer med unhappy ending, evt. ingen ending i det hele tatt. Det var akkurat som de kjørte rulletekst da de slapp opp for penger. Fryktelig irriterende, var meningen at vi skulle tenke oss til en slutt? Ville jeg absolutt tenke hadde jeg leid en bok i stedet.

Jeg var og en smule sur etter å ha sett den.

Det har i ettertid blitt en spøk hos oss om vi ikke helt vet hva vi skal finne på en kveld " Nei, vi skulle ikke bare sett "No country for old men" da? "

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 00:36   #12
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

:kommende mastergradsstudent:

Gammel 03-08-08, 00:38   #13
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:tidligere hovedfagsstudent: (følgelig ikke bare stygg, men også gammel )

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 00:40   #14
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Det jeg føler at jeg KAN påstå, er at jeg iallefall har hatt en positiv utvikling de siste, tja, ca 12-13 årene...

Gammel 03-08-08, 00:41   #15
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Tør vel påstå at øynene mine har litt behov for sminke..

Gammel 03-08-08, 00:42   #16
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Noen tråder ender opp med at man skriver 14 svar og sletter alle før posting. :utmattet av skjønnhetstyranniet og nå må jeg lage skilpadde og så legge meg:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 00:43   #17
Albertine
Passiv

Standard

Lage skilpadde?

Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 00:43   #18
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du må forklare denne skilpadden først, Balanse.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 00:50   #19
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror jeg er ganske vanlig. Noen dager føler jeg meg rett og slett vakker og andre dager føler jeg meg som en dass.

Komplimenter er jeg dårlig på å ta imot, men jeg er veldig god til å ta det til meg

Gammel 03-08-08, 00:43   #20
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes du var pen før også, guniss.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:23.