Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Ny tråd: Hva leser du nå?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-08, 11:51   #1
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?

Hva syns du om Venstre hånd over høyre skulder. Har begynt, men la den fra meg. Syns den var tung.

Gammel 30-10-08, 22:39   #2
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cazandra, her.

Hva syns du om Venstre hånd over høyre skulder. Har begynt, men la den fra meg. Syns den var tung.

Den var litt ugjevn i begynnelsen, men så fant jeg tråden og skjønte mer. Likte boken jeg.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 30-10-08, 13:09   #3
emma71
utfordrer ikke

emma71 sin avatar

Hvor: Follo
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Jeg har nå lest 4 Läckberg-bøker på rappen, må få kjøpt meg den siste hvis den har kommet ut i Norge ennå? I mellomtiden har jeg begynt på En plass i solen av Liza Marklund.

Gammel 05-11-08, 22:34   #4
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av emma71, her.

Jeg har nå lest 4 Läckberg-bøker på rappen, må få kjøpt meg den siste hvis den har kommet ut i Norge ennå?

Den siste kommer vel på norsk i mars eller noe i den dur...

Turte er ikke aktiv  
Gammel 09-11-08, 22:18   #5
emma71
utfordrer ikke

emma71 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Turte, her.

Den siste kommer vel på norsk i mars eller noe i den dur...

Jeg fikk kjøpt den tidligere i uka, Tyskerungen

Gammel 14-11-08, 22:25   #6
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Jeg fikk kjøpt den tidligere i uka, Tyskerungen

Jo, men det er en etter den også, Sjøjungfrun, og den kommer på norsk til våren.

Turte er ikke aktiv  
Gammel 30-10-08, 13:18   #7
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har begynt på The Reading Group av Elizabeth Noble, og er snart klar for lesesirkel her på FP.

Gammel 04-11-08, 15:43   #8
Sildre
Endelig på vei oppover!

Sildre sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg har begynt på The Reading Group av Elizabeth Noble, og er snart klar for lesesirkel her på FP.

Denne leser jeg også, samtidig som "Det som aldri skjer" av Anne Holt.

Gammel 04-11-08, 15:59   #9
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Thorvald Steen: Det lengste svevet

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 04-11-08, 12:29   #10
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er har nettopp lidd meg gjennom Den lukkede bok av Jette Kårsbøl. Den var opprivende og fæl og jeg slet med et intenst ønske om å legge fra meg boka og glemme at jeg noensinne hadde tatt i den. Vanvittig flott skrevet, men så ufattelig trist og med sterkt naturalistisk preg.

Nå har jeg begynt på Kompani Orheim av Tore Renberg og har Mannen som elsket Yngve parat takket være supersnille Tante Grønn. Kompani Orheim tror jeg blir en højdare, jeg fikk nesten ikke lagt meg i går. Dumme meg begynte å lese i nitiden på kvelden.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 04-11-08, 12:31   #11
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg leser gamle Sagaen om Isfolket-bøker. Er TOM for lesestoff, må en tur på biblioteket snart..

-02
-06
Lilith er ikke aktiv  
Gammel 04-11-08, 14:29   #12
emma71
utfordrer ikke

emma71 sin avatar

Standard

Nå er CharlotteIsabelHansen av Tore Renberg fortært. Får lest mye når jeg er sykmeldt . Kjenner jeg får nesten åndenød når jeg nærmer meg slutten på en bok og ikke har en ny liggende klar...
Er det noen som kan anbefale en "serie" ala Liza Marklund-bøkene om Annika Bengtsson eller Camilla Läckberg-bøkene om Erica?

Gammel 04-11-08, 17:20   #13
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Nå er CharlotteIsabelHansen av Tore Renberg fortært. Får lest mye når jeg er sykmeldt . Kjenner jeg får nesten åndenød når jeg nærmer meg slutten på en bok og ikke har en ny liggende klar...
Er det noen som kan anbefale en "serie" ala Liza Marklund-bøkene om Annika Bengtsson eller Camilla Läckberg-bøkene om Erica?

Hva med Staalesen bøkene om Varg Veum?
Eller Unni Lindell?

Jeg har fått siste til Karin Fossum og siste til Tom Kristensen i posten i dag så regner med jeg begynner på en av de.
Holder egentlig på med en treg krim av en Islandsk forfatter som ikke fenger helt.

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 04-11-08, 17:23   #14
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Eller Unni Lindell?

Jeg har fått siste til Karin Fossum og siste til Tom Kristensen i posten i dag så regner med jeg begynner på en av de.
Holder egentlig på med en treg krim av en Islandsk forfatter som ikke fenger helt.

Jeg ble helt hektet på Veumbøkene da jeg startet.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 04-11-08, 17:49   #15
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Har du lest Elizabeth George sine?

Krem er ikke aktiv  
Gammel 04-11-08, 19:33   #16
emma71
utfordrer ikke

emma71 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Eller Unni Lindell?

Unni Lindell har jeg lest masse/alt av Staalesen har jeg lest et par bøker av, ikke Varg Veum, og de fenget ikke...Kanskje jeg skal gi Vargen en sjanse? Takk for tips!

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Har du lest Elizabeth George sine?

Nope, er det også krim?

Gammel 04-11-08, 20:27   #17
Krem

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Nope, er det også krim?

Lurer på om de gikk som fredagskrim på nrk i vinter(?) og. Jeg likte de godt, og det er maaange av de og. (Alltid greit hvis boka fenger.)
Ellers hadde jeg dilla på Minette Walters krimbøker en periode og.

Krem er ikke aktiv  
Gammel 04-11-08, 21:07   #18
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Unni Lindell har jeg lest masse/alt av Staalesen har jeg lest et par bøker av, ikke Varg Veum, og de fenget ikke...Kanskje jeg skal gi Vargen en sjanse? Takk for tips!

Nope, er det også krim?

Om du husker inspektør lynley og Barbara Havers fra fredagskrimen, så er det Elizabeth george Gode bøker iallefall!

Gammel 04-11-08, 21:33   #19
kiki

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Endelig kunne jeg hente den siste til Lisa Merklund på biblioteket.

Gammel 17-11-08, 19:04   #20
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 936
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Strong Poison av Dorothy L. Sayers.

Lukket tråd

Emneord
bøker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:15.