Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg var vitne til brann i dag

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-08, 15:58   #1
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var vitne til brann i dag

Skulle en tur til byen og på bussholdeplassen stod det en søplekasse og ulmet. Ingen flammer, men skjønte jo at det kunne ta skikkelig fyr iom at det var mye røyk. Tenker meg bare kjapt om før jeg ringer et nødnummer. Det er masse busker rundt søplekassen og rett bak der er det hus. Ser for meg at det slår flammer ut av søplekassa og at det sprer seg i forykkende tempo. Folk kan av ting som dette :krisemaksimerer:. Jeg husker ikke hvilket nødnummer som er til hva så jeg bare ringer på måfå. 113 tror jeg det ble. Kommer til politiet i allefall. På dette tidspunktet slår det meg at jeg kanskje heller burde ringt Oslo sporveier så kunne de tatt seg av det (de har vel patrulje av noe slag?)...
Men for sent, for der svarer politiet. Sier pent hva jeg heter og at det brenner i søplekassen. Politimannen ber om adressen og sier han skal ordne det.

Jeg venter da videre på bussen... føler meg som en pliktoppfyllende Osloborger som sa i fra før det ble mer brann og potensiell katastrofe . Regner med at politiet kommer med noen bøtter vann og slukker greia. Fant så ut at det var nesten 10 min til bussen kom, så jeg tenkte jeg kunne rusle til neste stasjon. På veien bort så hører jeg uling fra sirener . Der kommer altså brannvesenet mot meg med bilen full av brannmenn (jeg så tre stk i allefall) og med blålys og alt.

Jeg er glad jeg flytta meg fra den ulmende søplekassa. Det hadde vært pinlig å bli stående. Følte det ble "litt" ulv, ulv kan man si.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 16:02   #2
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg var vitne til brann i dag

Flott at du sa i fra! Men jeg syns liksom jeg ser det for meg og det som sniker deg bortover til neste stopp

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 16:03   #3
lowrider
Velger å ignorere idioter
 
lowrider sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Der jeg er så heldig å slippe morgen sol
Innlegg: 139
lowrider bør skjerpe seg
Standard

Sv: Jeg var vitne til brann i dag

Nei da skal ikke være pinlig å melde fra, det som ved førstehjelp, bedre å gjøre noe enn å gjøre ingenting. En vet jo aldri hvordan en brann utvikler seg, og da er det best å la profesjonelle ta seg av det. Bra jobba

__________________
Gjør døren høy og porten vid, her kommer en med dålig tid
lowrider er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 16:04   #4
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.431
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg var vitne til brann i dag

Flink jente!

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 16:07   #5
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg var vitne til brann i dag

Synes det var flott du sa i fra jeg.


Men synes jeg ser deg for meg.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 16:08   #6
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg var vitne til brann i dag

Du skal ikke være flau over det da. Det er kjempeskummelt med brann i søppelkasse og det kan være full fyr før man vet ordet av det. Er flere hus som har brent ned pga. søppelkassebrann.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 17:16   #7
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg var vitne til brann i dag

<------ dagens helt!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 17:30   #8
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg var vitne til brann i dag

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 18:23   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.821
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg var vitne til brann i dag

Flinke jenta som sa i fra!

Hvordan kunne du vite at det skulle bli full utrykking for ei søppeltønne?

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 18:28   #10
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg var vitne til brann i dag

for at du sa i fra, og for jeg ser det komiske i uttrykningen

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 19:03   #11
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!
 
Lykketrollet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.481
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg var vitne til brann i dag

Flott du sa ifra! (Selv om det ble litt komisk. )

__________________
Fire skatter født 05, 07, 11 og 16.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 19:08   #12
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.951
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg var vitne til brann i dag

Fint du ringte!! Heller slukke en søppelkasse for mye...

Det brant hos foreldrene mine for noen år siden, og de var ikke hjemme. Naboen var litt usikre på om det var nødvendig å ringe brannvesenet, så de konsulterte de andre naboene først Heldigvis nådde brannvesenet fram rett før hele loftet hadde tatt fyr!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 19:23   #13
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg var vitne til brann i dag

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no